slagteren Skrevet July 17, 2009 Rapporter Skrevet July 17, 2009 hej jeg ville høre om nogen her inde kender et godt og billigt værksted, hvor jeg kan få lavet min gamle bmw e34. Skal have lavet bagtøjet på den og skiftet ja stort set alle bøsninger, har hvadet nogen steder uden held fordi de ikke har det speciel værktøj der skal bruges til at skifte de bøsninger ovs... kender godt jarl oppe i helningborg men han svare ikke på mine mail måske ferie ved ikke... men det haster den og hopper og danser og vrider til højer og venstre;) håber at høre fra jer hurtigt *G*
michael k Besvaret July 17, 2009 Rapporter Besvaret July 17, 2009 lavet bagtöjet? hvad fejler det da? der er så mange e34 til salg i dele at det sikkert er nemmere og hurtigere bare at bytte det hele.. mht til bösninger .. köb powerflex til den og det kan altså sagtens byttes uden specielvärktöj det er bare et lidt större job.. enhver nogenlunde anständig mekaniker kan göre det
GULVmanden Besvaret July 17, 2009 Rapporter Besvaret July 17, 2009 Prøv www.nfs.nu, få en snak med Tobbe!
slagteren Besvaret July 21, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 21, 2009 det fejler alt mit bagtøj:flov: når jeg gasser op hiver den til højere når jeg kobler ud går den til venstre, når jeg skifter gear banker den bagtil og lejerne hyler som en i helvede den er godt og grundigt færdig:D... men er glad for den og har brugt en del penge på den allerede brugte dem nok bare forkert*G* men har tid hos martin/jarl på torsdag men tak for det måske en anden gang jeg kan bruge ham du kender...
biz Besvaret July 21, 2009 Rapporter Besvaret July 21, 2009 Jeg har selv fikset mine bagbrosbøsninger med et hjemmedesignet udtræks-værktøj som jeg gerne låner ud! I stedet for fire timer med stiksav el. lign. pr. bøsning ta´r det 1 1/2 time pr. side fra scratch til køreklar med monteret powerflexbøsning.. Jeg gad ikke købe original bøsninger så om mit værktøj også kan skubbe de originale i, aner jeg ikke. Kødbenene er ikke svære, ta´r selvfølgelig lidt tid da der skal modholdes på en bolt i hver side samt at de skal moment´s med alle fire hjul på gulvet dvs. bilens vægt på hjulene! Jeg købte mine powerflex´er her: http://cgi.ebay.de/Powerflex-Tonnenlager-Hinterachse-aussen-BMW-E34-E32-5er_W0QQitemZ220289459881QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item334a4666a9&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1229%7C293%3A1%7C294%3A50
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu