Mrgrandmother Skrevet July 25, 2009 Rapporter Skrevet July 25, 2009 Hey. jeg vil bare gerne høre om det var muligt at se bosniske kanaler på en eller anden måde her i Danmark, uden parabol eller antenne ?? .. jeg har kabel Tv... jeg har hørt at man skulle ha' en box eller en receiver.. men jeg er ikke helt sikker? .. hjælp ?
michael k Besvaret July 25, 2009 Rapporter Besvaret July 25, 2009 Hey. jeg vil bare gerne høre om det var muligt at se bosniske kanaler på en eller anden måde her i Danmark' date=' uden parabol eller antenne ?? .. jeg har kabel Tv... jeg har hørt at man skulle ha' en box eller en receiver.. men jeg er ikke helt sikker? .. hjælp ? [/quote'] det er nok noget du skal spörge din kabeltv udbyder om
Thomas Besvaret July 25, 2009 Rapporter Besvaret July 25, 2009 Hey. jeg vil bare gerne høre om det var muligt at se bosniske kanaler på en eller anden måde her i Danmark' date=' uden parabol eller antenne ?? .. jeg har kabel Tv... jeg har hørt at man skulle ha' en box eller en receiver.. men jeg er ikke helt sikker? .. hjælp ? [/quote'] Du mener vel sverige? Og nej det kan du højst sandsynligt ikke.
Mrgrandmother Besvaret July 25, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 25, 2009 Du mener vel sverige? Og nej det kan du højst sandsynligt ikke. Nej.. Jeg bor på Sjælland ..
dabp Besvaret July 25, 2009 Rapporter Besvaret July 25, 2009 Nej.. Jeg bor på Sjælland .. Øh, du har fanget at dette er et forum for danskere der er flyttet til sverige, ik? Eller folk der tænker på at flytte herover... Eller generelt bare folk der gerne vil have viden om dette....
Mrgrandmother Besvaret July 25, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 25, 2009 Øh, du har fanget at dette er et forum for danskere der er flyttet til sverige, ik? Eller folk der tænker på at flytte herover... Eller generelt bare folk der gerne vil have viden om dette.... ahhh. ups.. det må i undskylde.. jeg er ikke lige den skarpeste til disse forum og debat hjemmesider
dabp Besvaret July 26, 2009 Rapporter Besvaret July 26, 2009 Det er sgu helt i orden.... Hvis du skal finde svar på dit spørgsmål, så anbefaler jeg dig enten at kontakte din nuværende kabeludbyder og ellers søge hjælp på recordere.dk eller flatpanels.dk det er to forums der huser Danmarks største nørder i hifi og hjemme biografer, mon ikke de ved noget om hvor man skaffer sådan nogen kanaler? :) Held og lykke med det :) Slutteligt vil jeg lige sige at jeg nok tror du skal ud og investere i noget satellit tv, jeg har haft den fulde pakke igennem comhems kabeludbud og der var ingen bosniske kanaler. Til gengæld har de gamle en fire-hovedet satellit modtager og de har et par millioner kanaler at vælge imellem, så mon ikke der fandtes nogen bosniske imellem...
Mrgrandmother Besvaret July 26, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret July 26, 2009 Det er sgu helt i orden.... Hvis du skal finde svar på dit spørgsmål, så anbefaler jeg dig enten at kontakte din nuværende kabeludbyder og ellers søge hjælp på recordere.dk eller flatpanels.dk det er to forums der huser Danmarks største nørder i hifi og hjemme biografer, mon ikke de ved noget om hvor man skaffer sådan nogen kanaler? :) Held og lykke med det :) Slutteligt vil jeg lige sige at jeg nok tror du skal ud og investere i noget satellit tv, jeg har haft den fulde pakke igennem comhems kabeludbud og der var ingen bosniske kanaler. Til gengæld har de gamle en fire-hovedet satellit modtager og de har et par millioner kanaler at vælge imellem, så mon ikke der fandtes nogen bosniske imellem... Ah.. Jamen det prøver jeg da så ! :D .. tusind tak for svaret.. Og jeg undskylder lige igen for forstyrrelsen..
Nenad Besvaret July 26, 2009 Rapporter Besvaret July 26, 2009 Hey. jeg vil bare gerne høre om det var muligt at se bosniske kanaler på en eller anden måde her i Danmark' date=' uden parabol eller antenne ?? .. jeg har kabel Tv... jeg har hørt at man skulle ha' en box eller en receiver.. men jeg er ikke helt sikker? .. hjælp ? [/quote'] Hejsa Vi streamer ned via denne hjemmeside: http://www.balkaniyum.tv/srpski/index.shtml Mvh Nenad
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu