Jump to content

Mellanheden ???

Recommended Posts

Guest PeterK
Skrevet

Hvad er det for et område? På en skala fra 1-10 (10 dyrest) hvor ligger det henne? Er det et social belastet område?

Besvaret
Hvad er det for et område? På en skala fra 1-10 (10 dyrest) hvor ligger det henne? Er det et social belastet område?
Jeg kender ikke området fuldstændigt, men socialt belastet er det i hvert fald ikke. Jeg vil gætte det til at være omkring 8 +/-1 på en prisskala. Generelt gælder i Malmö at den vestlige del af byen er den pæne og dyre del. Og jo tættere på vandet jo bedre. City er også dyr, men der kan man jo ikke få en Villa. Det dyreste villakvarterer er der hvor Zlatan Ibrahimovich har købt hus - i Fridhem. Man er dog komplet idiot, hvis man giver over 20 mio. for et hus ligesom han gjorde.:D Mellanheden er jo ret tæt på Fridhem, men lidt længere inde.
Besvaret
Det dyreste villakvarterer er der hvor Zlatan Ibrahimovich har købt hus - i Fridhem. Man er dog komplet idiot' date=' hvis man giver over 20 mio. for et hus ligesom han gjorde.:D[/quote'] For derefter at renovere det for 30 mil. Men ok, de 50 mil. huset har kostet ham ialt, er jo bare 4-5 måneders løn for ham. Snitprisen på de sidste 15 solgte villaer i Mellanheden er 5.500.000,-.
Guest PeterK
Besvaret

Var lige en tur forbi (Bellevuevägen) og det ser pænt ud, specielt ved vejene mod Ribersborg!! Jeg var lidt i tvivl om området, da det ikke ligger langt fra de mindre pæne områder i Malmø!!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...