larscph Skrevet August 9, 2009 Rapporter Skrevet August 9, 2009 Hvis nogen kunne bruge en lille ferietur til vinter - så har AirFrance super billige billetter til Miami via Paris. Hjemrejse senest 2010-03-31 - returbillet dkk 2.915 per person. Fin connection i Paris, all-inclusive flyvetur, seating på den oversøiske flyving. Det er dælme et godt tilbud hvis man kunne bruge en tur derover! Man forstår ikke at de kan leve af det - billetprisen er 840 kr, resten er skatter. Jeg købte mine på deres website - www.airfrance.dk
EBL Besvaret August 9, 2009 Rapporter Besvaret August 9, 2009 Man forstår ikke at de kan leve af det - billetprisen er 840 kr, resten er skatter. Det kan de hellere ikke i det lange løb, pt. kæmper alle selskaber for livet og dermed også om ruter, markeder og bestemte kundegrupper. Derfor sælger man "gerne" rejser med tab pt. hvis det hjælper firmaets overordnede overlevelsesstrategi. Istedet for at have tomme sæder, som der er alt for mange af i branchen pt., sælger man altså hellere restsæderne med tab eller idet mindste helt uden profit overhovedet, for at undgå at andre selskaber får handlen og dermed evt. en lille gevinst. Det er iøvrigt vidunderligt med de billige flybriser der hersker iøjeblikkt, jeg har selv lige bestilt billetter til både efterårs- og vinterferie, det gælder jo om at komme lidt ud i verden og se den, mens det stadig er til at betale sig fra.
sup3rior Besvaret August 9, 2009 Rapporter Besvaret August 9, 2009 Det kan de hellere ikke i det lange løb' date=' pt. kæmper [u']alle selskaber for livet og dermed også om ruter, markeder og bestemte kundegrupper. Derfor sælger man "gerne" rejser med tab pt. hvis det hjælper firmaets overordnede overlevelsesstrategi. Istedet for at have tomme sæder, som der er alt for mange af i branchen pt., sælger man altså hellere restsæderne med tab eller idet mindste helt uden profit overhovedet, for at undgå at andre selskaber får handlen og dermed evt. en lille gevinst. Det er iøvrigt vidunderligt med de billige flybriser der hersker iøjeblikkt, jeg har selv lige bestilt billetter til både efterårs- og vinterferie, det gælder jo om at komme lidt ud i verden og se den, mens det stadig er til at betale sig fra. Det er et overlevelses-spørgsmål fra selskaberne p.t. - de sælger rejserne overdrevet billigt for at få noget likviditet i kassen som de kan bruge af, og så satser/håber de på bedre tider inden det hele er brugt op...
EBL Besvaret August 9, 2009 Rapporter Besvaret August 9, 2009 Det er et overlevelses-spørgsmål fra selskaberne p.t. - de sælger rejserne overdrevet billigt for at få noget likviditet i kassen som de kan bruge af' date=' og så satser/håber de på bedre tider inden det hele er brugt op...[/quote'] Ja - og noget at det spændende at se når udskilningsløbet for rigtigt går igang er også hvad det kommer til at betyde for selskabernes valg af lufthavne. Er eksempelvis København alt for dyr at flyve til afgiftsmæssigt, således at endnu flere af selskaberne istedet begynder at vælge Sturup lufthavn? Det ville være godt for Øresunds integrationen tror jeg, give flere arbejdspladser til området og forhåbentlig også øge kravet fra dansk side om lavere brobillet priser.
MC Manden Besvaret August 9, 2009 Rapporter Besvaret August 9, 2009 Er der ikke nogle af jer kvikke hoveder der kan finde en billig billet til Singapore ? Jeg syntes sgu ikke jeg kan komme under 7000kr. Ellers må jeg via London og så til Kuala Lumpur. Det kan gøres for 250£ for en enkelt billet (som er det jeg har brug for i dette tilfælde, ellers skal billetten ihvertfald være min. 6 måneder)
Martin_M Besvaret August 9, 2009 Rapporter Besvaret August 9, 2009 Hvis nogen kunne bruge en lille ferietur til vinter - så har AirFrance super billige billetter til Miami via Paris. Hjemrejse senest 2010-03-31 - returbillet dkk 2.915 per person. Fin connection i Paris, all-inclusive flyvetur, seating på den oversøiske flyving. Det er dælme et godt tilbud hvis man kunne bruge en tur derover! Man forstår ikke at de kan leve af det - billetprisen er 840 kr, resten er skatter. Jeg købte mine på deres website - www.airfrance.dk Ja, det er super med de billige flybilletter for tiden. Vi skal til NYC til september, og har givet 6500 for 2xretur. Flyver direkte fra cph til newark :th2:
EBL Besvaret August 9, 2009 Rapporter Besvaret August 9, 2009 Er der ikke nogle af jer kvikke hoveder der kan finde en billig billet til Singapore ? Jeg syntes sgu ikke jeg kan komme under 7000kr. Ellers må jeg via London og så til Kuala Lumpur. Det kan gøres for 250£ for en enkelt billet (som er det jeg har brug for i dette tilfælde, ellers skal billetten ihvertfald være min. 6 måneder) For perioden 10 NOV til 17 NOV (det eksempel jeg valgte) kan du komme under DKK 7000 hvis du rejser således her: København - London (med SAS) til DKK 1144 London - Kuala Lumpur (med AirAsia) til £ 338 (= ca. DKK 3000) Kuala Lumpur - Singapore (med Japan Airlines) til S$ 211 (DKK 762) Ialt DKK 4906 Alle rejser er udregnet med returbilletter, så du får endda en returbillet selv om du kun har brug for en enkelt.
MC Manden Besvaret August 9, 2009 Rapporter Besvaret August 9, 2009 For perioden 10 NOV til 17 NOV (det eksempel jeg valgte) kan du komme under DKK 7000 hvis du rejser således her: København - London (med SAS) til DKK 1144 London - Kuala Lumpur (med AirAsia) til £ 338 (= ca. DKK 3000) Kuala Lumpur - Singapore (med Japan Airlines) til S$ 211 (DKK 762) Ialt DKK 4906 Alle rejser er udregnet med returbilletter, så du får endda en returbillet selv om du kun har brug for en enkelt. Ja, jeg har også kig på Air Asia. 199SEK til stansted - 306£ til KL og Air Asia til Singapore er under 100DKK !... det må blive den løsning jeg har brug for.
skallstorp Besvaret August 9, 2009 Rapporter Besvaret August 9, 2009 Ikke Sturup Jeg tror ikke at de vil välge Sturup, desvärre. Sturup har altid väret langt billigere end Kastrup. Men alligevel har stort set alle selskaber valgt at slutte med at flyve derfra. Svenskere tager hellere end gerne til Kastrup. Ja - og noget at det spændende at se når udskilningsløbet for rigtigt går igang er også hvad det kommer til at betyde for selskabernes valg af lufthavne. Er eksempelvis København alt for dyr at flyve til afgiftsmæssigt, således at endnu flere af selskaberne istedet begynder at vælge Sturup lufthavn? Det ville være godt for Øresunds integrationen tror jeg, give flere arbejdspladser til området og forhåbentlig også øge kravet fra dansk side om lavere brobillet priser.
GoldMan Besvaret August 9, 2009 Rapporter Besvaret August 9, 2009 Hvis nogen kunne bruge en lille ferietur til vinter - så har AirFrance super billige billetter til Miami via Paris. Hjemrejse senest 2010-03-31 - returbillet dkk 2.915 per person. Fin connection i Paris, all-inclusive flyvetur, seating på den oversøiske flyving. Det er dælme et godt tilbud hvis man kunne bruge en tur derover! Man forstår ikke at de kan leve af det - billetprisen er 840 kr, resten er skatter. Jeg købte mine på deres website - www.airfrance.dk Inde på www.momondo.com kan du finde det billigste selskab :th2:
ice Besvaret August 9, 2009 Rapporter Besvaret August 9, 2009 Vi har lige bestilt til Atlanta med directe fly fra KBH, og det kostede 4100 per snude :D (bare surt man kun må slæbe for ca. 500€ med tilbage) så man er altid smugler hvis man tager til USA
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu