slagteren Skrevet August 10, 2009 Rapporter Skrevet August 10, 2009 hej jeg har en hvid bmw e34 som jeg bruger til pendler bil.. jeg har lige købt nogle nye 18 tommer roundel fælge til den.. en fed klassisk fælg syntes jeg... men nu kunne jeg godt tænke mig de var sorte istedet kun egerne ikke selve den brede kant kan man få malet sådan nogle fælge et sted og hvad vil sådan noget koste. og holder det
Rene Larsen Besvaret August 10, 2009 Rapporter Besvaret August 10, 2009 Hvis du bare skal ha' malet fælgene, kan du jo vælge en alm. autolakere. Men hvis du også skal ha' repareret dem, kunne ChipsAway eller en tilsvarende type 'butik' være en mulighed.
Basse Besvaret August 10, 2009 Rapporter Besvaret August 10, 2009 http://www.falgfixarna.se/ Får høje anbefalinger inde på porsche klubbens forum - de kan vidst det hele.
slagteren Besvaret August 10, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 10, 2009 okay tak for det hvis i nu lige kender en autolakere her i malmø der er billig og en adresse siger jeg mange tak nu har jeg i hvertfald en pris på det andet 45oo kr for at få dem malet tror jeg det var ;@
Rene Larsen Besvaret August 10, 2009 Rapporter Besvaret August 10, 2009 okay tak for det hvis i nu lige kender en autolakere her i malmø der er billig og en adresse siger jeg mange tak nu har jeg i hvertfald en pris på det andet 45oo kr for at få dem malet tror jeg det var ;@ En mulighed kunne være: Hököpinge Billackering
biz Besvaret August 10, 2009 Rapporter Besvaret August 10, 2009 Jeg fik malet en bagklap her, rigtigt fint arbejde men om de sprayer fälge ved jeg ikke! http://maps.google.se/maps?hl=sv&um=1&ie=UTF-8&q=fosie+billack&near=Malm%C3%B6&fb=1&split=1&gl=se&view=text&latlng=4613735846365566861
michael k Besvaret August 11, 2009 Rapporter Besvaret August 11, 2009 okay tak for det hvis i nu lige kender en autolakere her i malmø der er billig og en adresse siger jeg mange tak nu har jeg i hvertfald en pris på det andet 45oo kr for at få dem malet tror jeg det var ;@ autolakering er dyere i sverige end i dk ... på amager ligger der en ret billig men superdygtig kan ikke huske navnet og exact adresse men den hedder noget med "2000" og ligger på vermlandsgade i de röde barakker lige bag iso´en ved shell tanken .. ca mellem iso og aga
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu