Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej jeg har en hvid bmw e34 som jeg bruger til pendler bil.. jeg har lige købt nogle nye 18 tommer roundel fælge til den.. en fed klassisk fælg syntes jeg... men nu kunne jeg godt tænke mig de var sorte istedet kun egerne ikke selve den brede kant kan man få malet sådan nogle fælge et sted og hvad vil sådan noget koste. og holder det

Besvaret

okay tak for det hvis i nu lige kender en autolakere her i malmø der er billig og en adresse siger jeg mange tak nu har jeg i hvertfald en pris på det andet 45oo kr for at få dem malet tror jeg det var ;@

Besvaret
okay tak for det hvis i nu lige kender en autolakere her i malmø der er billig og en adresse siger jeg mange tak nu har jeg i hvertfald en pris på det andet 45oo kr for at få dem malet tror jeg det var ;@
autolakering er dyere i sverige end i dk ... på amager ligger der en ret billig men superdygtig kan ikke huske navnet og exact adresse men den hedder noget med "2000" og ligger på vermlandsgade i de röde barakker lige bag iso´en ved shell tanken .. ca mellem iso og aga

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...