stevenwen Skrevet August 16, 2009 Rapporter Skrevet August 16, 2009 Hej alle, har lige fået min kontrakt på min fine nye lejelejlighed i Velllinge. Men til min overaskelse figurerer der pludseligt et beløb benævnt, Mervärdeskatt, på 12%. Dvs, 12% ekstra jeg ikke havde regnet med. Dette beløb figurerer heller i den kontrakt jeg modtog. Ej heller stod der eksklusive mervärdeskatt. Er der nogen der ved noget om dette, eller selv har prøvet lignende? mvh Steven
Gio Besvaret August 16, 2009 Rapporter Besvaret August 16, 2009 Mervärdesskatt er et andet ord for...tadaaa....moms! (...det første link jeg lige faldt over på en hurtig Googler --> http://www.uvp.se/sidor/drivautveckla/foretagstips/mervardeskattmoms.4.2bef06d711e85a193fa800044698.html)
Menace Besvaret August 16, 2009 Rapporter Besvaret August 16, 2009 Men.... sku da frækt hvis priserne er angivet uden moms og intet har antydet det før man får første faktura.... bare alene den grund ville jeg opsige en varer
Pakwhan Besvaret August 16, 2009 Rapporter Besvaret August 16, 2009 Der står jo at Hyra er fritaget for moms ??? Det skal du nog lige få undersøgt . VH
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu