Jump to content

Sidder her med en maskine og skal flytte filer...

Recommended Posts

Skrevet

Når jeg trykker CTRL+X, så popper der er en boks op med "Preparing Paste information".... Tager en krig af flytte filer og det er skide irreterende. Og der er bare intet at finde på nettet overhovedet..... Nogle der har bøvlet med sådan noget før? Det er første gang jeg er stødt på det....

Besvaret
Når jeg trykker CTRL+X, så popper der er en boks op med "Preparing Paste information".... Tager en krig af flytte filer og det er skide irreterende. Og der er bare intet at finde på nettet overhovedet..... Nogle der har bøvlet med sådan noget før? Det er første gang jeg er stødt på det....
Brig Wincommander eller tilsvarende...hvis det skal være nemt. Hvor sender jeg regningen hen? :rolleyes:
Besvaret
Ved ikke om det er Vista du sidder med - men der er det et kendt problem. Derfor findes der netop andre utilities til foretagendet (som nævnt af Gio)
Besvaret
Mener du total commander??
Xwhatevercommander..der findes snart en bunke af dem. Men jow - Totalcommander er fin til formålet...og kan køre som en standalone exe.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...