Rikke Rost Skrevet August 25, 2009 Rapporter Skrevet August 25, 2009 Når jeg trykker CTRL+X, så popper der er en boks op med "Preparing Paste information".... Tager en krig af flytte filer og det er skide irreterende. Og der er bare intet at finde på nettet overhovedet..... Nogle der har bøvlet med sådan noget før? Det er første gang jeg er stødt på det....
Gio Besvaret August 25, 2009 Rapporter Besvaret August 25, 2009 Når jeg trykker CTRL+X, så popper der er en boks op med "Preparing Paste information".... Tager en krig af flytte filer og det er skide irreterende. Og der er bare intet at finde på nettet overhovedet..... Nogle der har bøvlet med sådan noget før? Det er første gang jeg er stødt på det....Brig Wincommander eller tilsvarende...hvis det skal være nemt. Hvor sender jeg regningen hen?
jpc Besvaret August 25, 2009 Rapporter Besvaret August 25, 2009 Når jeg trykker CTRL+X, så popper der er en boks op med "Preparing Paste information".... Tager en krig af flytte filer og det er skide irreterende. Og der er bare intet at finde på nettet overhovedet..... Nogle der har bøvlet med sådan noget før? Det er første gang jeg er stødt på det.... Ved ikke om det er Vista du sidder med - men der er det et kendt problem. Derfor findes der netop andre utilities til foretagendet (som nævnt af Gio)
Rikke Rost Besvaret August 25, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 25, 2009 Mener du total commander?? Brig Wincommander eller tilsvarende...hvis det skal være nemt. Hvor sender jeg regningen hen?
Gio Besvaret August 25, 2009 Rapporter Besvaret August 25, 2009 Mener du total commander??Xwhatevercommander..der findes snart en bunke af dem. Men jow - Totalcommander er fin til formålet...og kan køre som en standalone exe.
Rikke Rost Besvaret August 25, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 25, 2009 Nope.....virker ikke. Ligeså snart du bruger en copy/cut commando, så kommer den op og siger Preparing Paste Information......
Gio Besvaret August 25, 2009 Rapporter Besvaret August 25, 2009 Mistanke: Sidder du remote på maskinen via terminal? http://www.google.com/search?q=%22Preparing+Paste+Information%22&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLJ_da
Rikke Rost Besvaret August 25, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 25, 2009 Ja....Men jeg tror jeg har luret den.... Den er igang med at genopbygge et ARRAY og derfor tror jeg den gør som den gør. Den tjekker data integriteten på overførslen inden den flytter filer....
Rikke Rost Besvaret August 26, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 26, 2009 Og ganske rigtigt...:) Nu er den færdig og det kører som det skal.... Iiih hvor er det dejligt!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu