larsk Skrevet August 31, 2009 Rapporter Skrevet August 31, 2009 Æblehøsten er i gang, og hvis man gerne vil købe et par kasser til vinteren, hvor skal man så gå hen. Kivik er naturligvis i fokus, men jeg synes ikke jeg kan finde noget om 'gårdsbutikker' eller lignende. Hvordan er traditionen omkring æblehøsten, køber man direkte hos avleren, eller er der et andet sted, men kan købe kasser til vinterlageret?
larscph Besvaret August 31, 2009 Rapporter Besvaret August 31, 2009 Du er velkommen til at kigge forbi mit æbletræ hvis det er ;) De er dog ikke i kasser!
larsk Besvaret August 31, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2009 Du er velkommen til at kigge forbi mit æbletræ hvis det er ;) De er dog ikke i kasser! Takker, men hvis du fremviser og sælger huset MED æbler, så vil det vel være et problem, hvis vi ribber træet inden køber får en bid
larscph Besvaret August 31, 2009 Rapporter Besvaret August 31, 2009 Ah... Hihi... Det går nu nok ;) Det ville skam kun være en tjeneste hvis du plukkede dem ned, så slipper jeg for at gå og samle dem op fra græsset efterhånden som de falder ned.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu