Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Kender nogen af jer til en udbyder af webshop, som er brugervenlig, dvs man nemt skal kunne lægge billeder og info ind om varerne, der er til salg. (Alt skal ligge hos udbyderen). Han, der skal bruge den, er ikke nogen pc-nørd, så det skal være lige til. Der skal også være mulighed for betaling med kort. Ville være rart med nogen input... Jeg skal blot hjælpe ham i gang med den, men han vil selv stå for daglig drift.

Besvaret
Scannet eller DanDomain. Det er ikke billigt, men nemt at gå til! Har personlige erfaringer med Scannet, og kan absolut anbefale dem :th2:
Tusind tak. Jeg kigger på dem.
Besvaret

I min forening bruger vi www.e-conomic.dk som økonomisystem. Det er webbaseret og har et glimrende API til integration med en webshop. På deres hjemmeside har de flere referencer. Vores er integreret sådan at når en lokalafdeling opretter en kontingenttype/vare bliver den automatisk oprettet i økonomisystemet. Når et medlem køber et kontingent/vare bliver den også automatisk bogført i e-conomic. De har endda også integration med Multidata og Danløn, så bogføring af løn sker også næsten helt automatisk. Det er ikke mindre end genialt.. og vi er utroligt glade for det. Vi har dog selv betalt for udviklingen af dele af vores, men der findes også standardiserede produkter til det.

• 3 weeks later...
Besvaret
http://www.shopify.com/ Utroligt godt lavet. Har dog ikke tjekket op med dem, om de har fået understøttelse for Dankort specifikt, men en utrolig god service de tilbyder. De fleste Dankort er vel også VisaDankort idag, så måske er problemet i virkeligheden forsvindende lille? Du bliver nok lige selv nødt til at undersøge om de understøtter Dankort specifikt, hvis det er et ufravigeligt krav.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...