Lollikken Skrevet September 1, 2009 Rapporter Skrevet September 1, 2009 Hejsa Er der nogen af jer som har haft gener fra en tidligere skade som der skulle følges op på? Mit konkrete tilfælde er at jeg har 12 cm titanium og 8 skruer i benet. Her på det sidste er det begyndt at brokke sig efter længere vagter, så jeg tænker at Robotbenet måske skulle have et servicecheck.... .... Men hvor går jeg hen? Henvender jeg mig til min svenske læge (klart det letteste), hos min danske læge eller hos hospitalsvæsnet som nu engang mente at metallet skulle være der? :) Mit bud er svensk læge, men jeg forudser et helvede at få information hen over broen
Menace Besvaret September 2, 2009 Rapporter Besvaret September 2, 2009 Hejsa Er der nogen af jer som har haft gener fra en tidligere skade som der skulle følges op på? Mit konkrete tilfælde er at jeg har 12 cm titanium og 8 skruer i benet. Her på det sidste er det begyndt at brokke sig efter længere vagter, så jeg tænker at Robotbenet måske skulle have et servicecheck.... .... Men hvor går jeg hen? Henvender jeg mig til min svenske læge (klart det letteste), hos min danske læge eller hos hospitalsvæsnet som nu engang mente at metallet skulle være der? :) Mit bud er svensk læge, men jeg forudser et helvede at få information hen over broen Du henvender dig i det land du arbejder i.....
Lollikken Besvaret September 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2009 Du henvender dig i det land du arbejder i..... Hos læge eller hospital og med hvilken begrundelse?
Miriam Besvaret September 2, 2009 Rapporter Besvaret September 2, 2009 Du kan jo henvende dig i begge lande, jeg ville da gøre det til min danske læge, hvis det er i DK du har fået det lavet, så slipper du for det informations helvede som du forventer. Desuden er det gratis i DK hvis det er der du arb.
Lollikken Besvaret September 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2009 Du kan jo henvende dig i begge lande' date=' jeg ville da gøre det til min danske læge, hvis det er i DK du har fået det lavet, så slipper du for det informations helvede som du forventer. Desuden er det gratis i DK hvis det er der du arb.[/quote'] Mange tak for svaret og uddybelsen :)
KlingKlong Besvaret September 2, 2009 Rapporter Besvaret September 2, 2009 Information over broen Du kan selv få udleveret al info der hvor de har smedet dit ben i sin tid og så tage det med til den svenske medicinmand
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu