Jump to content

Recommended Posts

Skrevet
http://www.autoblog.com/2009/08/31/first-drive-2010-audi-r8-v10-answers-our-power-prayers/ 1fvlw1.jpgWhen we drove the Ferrari F430 and Lamborghini Gallardo LP560-4 earlier this year, the Raging Bull from Sant'Agata stole the top spot on our lottery list. The combination of ferocious power and Dramamine-testing grip made it our favorite among the high dollar exotica on offer. But would we choose it as our daily driver? Probably not. Our fillings shook loose on all but the smoothest of surfaces, visibility was lackluster (at best) and handing the keys to a valet before dinner would require a heavy dose of Valium to accompany our foie gras. But with Audi's R8 V10, all those issues have been addressed, distilled and delivered into a comprehensive package that makes it an easy alternative to the 911 Turbo and other mid-level supercar hotness. Unmatched point-to-point usability, awe-inspiring charisma and an epic soundtrack mated to the only mid-engine V10 playing in the $150,000 segment? It's enough to take your breath away whenever you get behind the wheel.
Besvaret
Jeg må sgu tilstå jeg springer over....Den er ikke "rå" nok. Blev skuffet over den da jeg var ude hos Audi i Malmø....
Nej det er jo en audi - de har ingen rå biler standard ab fabrik. Det samme med TTeren. En buttet afrundet sportsbil, med en stor motor.
Besvaret

:D Hvad kalder du så en 997'er???? :lol: Nej en R8 kunne se bedre ud med en hækvinge alá en GT3RS.... Så er den ved at være der.

Nej det er jo en audi - de har ingen rå biler standard ab fabrik. Det samme med TTeren. En buttet afrundet sportsbil' date=' med en stor motor.[/quote']
Besvaret
:D Hvad kalder du så en 997'er???? :lol: Nej en R8 kunne se bedre ud med en hækvinge alá en GT3RS.... Så er den ved at være der.
997'eren er da væsentlig mere rå at se på ? - men det er jo nok op til øjet der beskuer den :-)
Besvaret

Og inden de herrer (Porsche Freaks :D) kommer og brokker sig....og viser et par billeder af de sædvanlige fejlkonstruktioner(motor UDOVER bagakslen 911), så synes jeg lige jeg ville vide hvordan en R8'er BURDE se ud..... audi-r8-lms1.jpg

Besvaret

Jeg syntes R8 V10 er SPOT-ON, fordi den er "ANVENDELIG" som artiklen beskriver det!! Lambo/Ferrari kan KUN bruges til "Kører ud af den aflåste garage og et par timer senere hjem i den aflåste garage, hvis man eller´s ikke lige skal en tur forbi værkstedet til 2000km service:thumbdown) DERFOR er 911 (996/997) Turbo en mega succes, fordi den INGEN konkurrence har haft, indtil R8 V10 kom på banen!! Brian: Så du ikke den hvide R8 V10 hos Audi Malmø?.......Den var da ret sej og sætter man en spoiler på og et par andre udstødninger (sport), så er den tæt på det perfekte (til dig)!! Biler SKAL bare være lidt praktiske, hvis de skal have commerciel succes og man kan godt mærke BMW, Mercedes og Audi puster Lambo/Ferrari og for den sags skyld porsche mere og mere i nakken!!! MEN igen de fleste (og få) Lambo/Ferrari ejere har jo som regel også en SUV eller SUPERkombi til hverdagen:) OG i øvrigt syntes jeg en hvid Gallardo LP-560 er det smukkeste der NOGENSINDE er produceret på 4 hjul:love: Forstår ikke PCS har sådan en stående i udstillingen, der får de fleste Porscher i udstillingen til at blegne!! GODNAT:)

Besvaret

Nu er jeg ikke den store fan af Porsche 911 design mæssigt (Men den køre helt fantastisk). Syntes deres facelift og modeller gennem tiden ikke har bevæget sig ret meget. Det er lidt ligesom Ecco's fodformede sko som er lavet siden 60'erne, de har heller ikke ændret sig meget, men de er super gode at gå :-D Mvh. Mr. Kubik

Besvaret

Jeg var derude og kigge på den Peter....Men den "talte" slet ikke til mig som en bil skal gøre....En topmodel i en serie skal være væsentligt mere maskulin at se på, end andre biler i serien. Ergo skal en v10'er være noget mere "tough" end en 4,2'er. Lidt ligesom RS modellerne. Bredere skærme, større bremser, bedre undervogn osv... Da jeg så TT-RS, var der ligesom "kontakt" fra første øjekast. Den sagde mig langt mere og udstrålede det jeg gerne vil ha'... :) Havde de lavet V10'eren som den R8LMS, så var det en helt anden sag. Der når TT-RS ikke den til sokkeholderne. Men omvendt har vi ikke set de geilede versioner endnu.

Jeg syntes R8 V10 er SPOT-ON, fordi den er "ANVENDELIG" som artiklen beskriver det!! Lambo/Ferrari kan KUN bruges til "Kører ud af den aflåste garage og et par timer senere hjem i den aflåste garage, hvis man eller´s ikke lige skal en tur forbi værkstedet til 2000km service:thumbdown) DERFOR er 911 (996/997) Turbo en mega succes, fordi den INGEN konkurrence har haft, indtil R8 V10 kom på banen!! Brian: Så du ikke den hvide R8 V10 hos Audi Malmø?.......Den var da ret sej og sætter man en spoiler på og et par andre udstødninger (sport), så er den tæt på det perfekte (til dig)!! Biler SKAL bare være lidt praktiske, hvis de skal have commerciel succes og man kan godt mærke BMW, Mercedes og Audi puster Lambo/Ferrari og for den sags skyld porsche mere og mere i nakken!!! MEN igen de fleste (og få) Lambo/Ferrari ejere har jo som regel også en SUV eller SUPERkombi til hverdagen:) OG i øvrigt syntes jeg en hvid Gallardo LP-560 er det smukkeste der NOGENSINDE er produceret på 4 hjul:love: Forstår ikke PCS har sådan en stående i udstillingen, der får de fleste Porscher i udstillingen til at blegne!! GODNAT:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...