hapsdoggen Skrevet September 4, 2009 Rapporter Skrevet September 4, 2009 hey hvor langtid er normalen for at man modtager dagpenge fra sverige...? nu har min kone gået i 3mdr uden at få dagpange fra sin a-kasse i sverige.... hun arbejdede i danmark og er blevet flyttet over med sin E301 attest men de siger bare at der er mange der er blevet fyret så hun må vente til hendes sagsrådgiver for tid til hendes sag... hva fanden er luge det for noget...?
Rikke Rost Besvaret September 4, 2009 Rapporter Besvaret September 4, 2009 Det er rystende ikke.....Og imens kan i risikere at gå på røven. Ring til banken og sig de ikke får en krone før pengene kommer fra det offentlige. Det vil de nok ikke...... Føler med jer....
hapsdoggen Besvaret September 4, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 4, 2009 nej det vil de nemlig ikke...:( men heldigt at vi ha sparet lidt op samt at min kone fik alle sine feriepenge fra sit tidligere job... men hvad er normalen for ventetiden på sine dagpenge fra sverige...? samt når de for taget sig sammen for hun så med tilbage virkende kraft...?
Thomas Besvaret September 4, 2009 Rapporter Besvaret September 4, 2009 nej det vil de nemlig ikke...:( men heldigt at vi ha sparet lidt op samt at min kone fik alle sine feriepenge fra sit tidligere job... men hvad er normalen for ventetiden på sine dagpenge fra sverige...? samt når de for taget sig sammen for hun så med tilbage virkende kraft...? Tror ikke det er noget normalen i sverige, og hvis hun har ventet så lang tid, hvorfor så ikke finde sig et arbejde i stedet??? havde skuda været nemmerere...
Jakriborg Besvaret September 5, 2009 Rapporter Besvaret September 5, 2009 Det er vist meget normalt med 3-4 måneders ventetid for tiden. Men det afhænger selvfølgelig også af, hvilken a-kasse det handler om. Og selvfølgelig får man så dagpenge med tilbagevirkende kraft, altså fra den dato, hvor man har meldt sig ledig hos AF.
hapsdoggen Besvaret September 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 5, 2009 Tror ikke det er noget normalen i sverige' date=' og hvis hun har ventet så lang tid, hvorfor så ikke finde sig et arbejde i stedet??? havde skuda været nemmerere...[/quote'] det havde det da men jeg ved ikk om du er med i tiden at der er finans krise og det er meget svært at finde job inden for hendes område for tiden men der bliver søgt på alt for tiden men der er så mange om det da der er så mange arbejdsløse der søder på alt og det samme...
hapsdoggen Besvaret September 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 5, 2009 Det er vist meget normalt med 3-4 måneders ventetid for tiden. Men det afhænger selvfølgelig også af' date=' hvilken a-kasse det handler om. Og selvfølgelig får man så dagpenge med tilbagevirkende kraft, altså fra den dato, hvor man har meldt sig ledig hos AF.[/quote'] det er handelstatskassen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu