Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Nogen som kender til et sted hvor kampen sendes live? Det er altid hyggeligt med en kold øl til kampen og mere socialt sammen med andre.
Du kan jo altid tage in på Axel Torv i København, hvor de har sat en storskærm op.
Besvaret
Tak for en masse gode LIVE svar' date=' men ville nu være fedt hvis nogen kunne fortælle mig OM den bliver genudsendt og hvornår?[/quote'] Jeg tror desværre ikke der er nogle som kan svare på det spørgsmål!
Besvaret
Tak for en masse gode LIVE svar' date=' men ville nu være fedt hvis nogen kunne fortælle mig OM den bliver genudsendt og hvornår?[/quote']Kan du ikke bare optage lortet, eller få en kammerat til at gøre det for dig?
Besvaret
Tak for en masse gode LIVE svar' date=' men ville nu være fedt hvis nogen kunne fortælle mig OM den bliver genudsendt og hvornår?[/quote'] Den bliver genudsendt på følgende dage og tider... TV 2 Sport DK | søndag d. 06.09 kl. 11:00 - 13:00 TV 2 Sport DK | søndag d. 06.09 kl. 19:00 - 21:00 TV 2 Sport DK | mandag d. 07.09 kl. 15:00 - 16:55 TV 2 Sport Norge: søndag d. 06.09 20:00 - 21:45 TV 2 Sport Norge: søndag d. 06.09 01:45 - 03:30
Besvaret

Hvorfor?+ Hvorfor genudsende den så ofte:sick:

Den bliver genudsendt på følgende dage og tider... TV 2 Sport DK | søndag d. 06.09 kl. 11:00 - 13:00 TV 2 Sport DK | søndag d. 06.09 kl. 19:00 - 21:00 TV 2 Sport DK | mandag d. 07.09 kl. 15:00 - 16:55 TV 2 Sport Norge: søndag d. 06.09 20:00 - 21:45 TV 2 Sport Norge: søndag d. 06.09 01:45 - 03:30
Besvaret
Selvom man har set andre ting för. er det jo ikke det samme som at kunne nu. Ridesport man man aldrig se gennem Sputnik f.esk
Nej det er så rigtigt. Men vender man den om og ser hvor mange gider egentlig at se det ? :P
Besvaret

Fodbold Nu er vi jo så nogen der syntes at foldbold er tidsspilde og hellere vil se heste. Sådan er jo vi jo heldigvis då forskellige

Nej det er så rigtigt. Men vender man den om og ser hvor mange gider egentlig at se det ? :P
Besvaret

Myp2p er godtnok et tilsnasket koncept :sick: Fyldt med adware, spyware osv osv. Husj din popub-blocker, opdateret antivirus/antispy...og en god portion fornuft. Derudover har du en god chance for at få alt andet end fodboldkampen op på din skærm :rolleye::rolleyes:

Besvaret

Nu er kampen veloverstået og vi kan (måske) SE frem til endnu en landskamp på onsdag. Den bliver såvidt jeg ved sendt på den nye danske kanal 6? Hvad gør os stakkels pendlere der ikke kan tage den kanal? Nogen gode bud?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...