Junkeren Skrevet September 17, 2009 Rapporter Skrevet September 17, 2009 Well, jeg læser det pendlerblad, som fanden læser biblen, men der er også god grund til at holde det betændte stykke propaganda ud i strakt arm. Her lidt mug fra seneste nummer. I kolofonen fremgår det at redaktionen udgør 6 personer. I sig selv et alvorligt højt antal for et blad af FokusØresunds format. Øverst står Thomas Hedberg, redaktøren. Bladrer man lidt rundt, kan man i dette nummer se, at 3 af artiklerne er skrevet af en Marie Bosund Hedberg. En hurtig tur på Google viser at det minsandten er redaktørens kone. Søger man lidt mere kan man se at den god Fru Hedberg er indehaver af enkeltmandsvirksomheden Media & Sånt.... Ja, det ligner en god grund til at blive forarget: På trods af at der i forvejen sidder 6 pampere i redaktionen, får Hr Hedberg guhjælpemig skrevet historier eksternt gennem hans kones bureau. Eller han skriver dem selv i arbejdstid, smækker konens navn på og høster dobbelt indtægt gennem udfakturering i konens firma. Gad vide hvor meget ekstra der bliver smurt på sådan en faktura??? Med Brons udgiftsniveau, er der garanteret ikke nogen, der kontrollerer fakturaer her. Føj for det lede nepotist-foretagende. Jeg overdriver måske, men det lugter af at pendlerpengene bliver kanaliseret lige ned i familien Hedbergs husholdningsbudget.
Rikke Rost Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 Det kommer da langt fra som en overraskelse..............
dannemare Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 fy-for-py-for men nej, det kan ikke komme bag på nogen
credde Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 En historie til Ekstra Bladet?? Alternativt Øresundsborger
Lollikken Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 Sagen har sikkert været i udbud og det bedre tilbud blev valgt. Men på den anden side ... de der tog blade er jo bare propaganda fra start til slut, uanset hvem der udgiver dem. Rager mig ligegyldigt om det er en uduelig journalists venstre håndsarbejde eller redaktørens kone. Jeg læser kun det blad når jeg i et svagt øjeblik har glemt hvorfor det var jeg undgik det som pesten.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu