hpn Skrevet September 17, 2009 Rapporter Skrevet September 17, 2009 jeg er begyndt at modtage nogle "indholdstakserede" sms'er som jeg IKKE har bestilt fra netsize De träkker 15 dkr fra min konto hver gang de sender en skide sms med en internet hjemmeside adresse... Hvad gör jeg nu? Jeg har väret inde og sige "afmeld" til indholdstakserede" sms'er på cbb, men er det nok? Skal jeg også kontakte denne netsize?
Don A Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 jeg er begyndt at modtage nogle "indholdstakserede" sms'er som jeg IKKE har bestilt fra netsize De träkker 15 dkr fra min konto hver gang de sender en skide sms med en internet hjemmeside adresse... Hvad gör jeg nu? Jeg har väret inde og sige "afmeld" til indholdstakserede" sms'er på cbb, men er det nok? Skal jeg også kontakte denne netsize? ja eller kontakt dit taleselskab, de må kunne lukke for nummert?
jpc Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 Skal jeg også kontakte denne netsize? Det er vigtigt at kunne dokumentere, at man har forsøgt at afmelde det igen, dvs. afmeld pr. brev/mail/sms, så du kan gemme det. Hvis det bliver ved, må du overveje næste skridt. Kig f.eks. her: http://www.forbrug.dk/raad/rbtelefoni/telefoni/hoej-regning/
hpn Besvaret September 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 18, 2009 Jeg fik endelig sms'et stop i går, (Da jeg prövede efter den förste sms, kunne den ikke modtages) og i dag har jeg talt med dem på "kundeservice" på Netsize. Hun sagde, at det er umuligt at man kan tilmelde sig på internettet uden at have mobilen fysisk ved siden af sig. Jeg holdt på mit og sagde, at det ABSOLUT ikke er blevet gjort fra min mobil, og hun kunne give mig ip-adressen hvorfra tilmeldingen er foregået. Hvor mon det er??? TRANBJERG, ÅRHUS!!!! Det giver jo INGEN mening! Hun sagde, at jeg kunne klage via mail, men at da de kan se, at det er blevet tilmeldt, var der nok ikke så meget at göre. De har sgu nået at snuppe 60 kr fra min konto!!!!! Hvad er näste skridt? Skriver jeg "bare" en mail til dem og klager? og forlanger pengene tilbage? Jeg har ikke väret i Århus på den dato, hvor hun sagde, at de har registreret tilmeldingen!
jpc Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 Hun sagde, at jeg kunne klage via mail, men at da de kan se, at det er blevet tilmeldt, var der nok ikke så meget at göre. De har sgu nået at snuppe 60 kr fra min konto!!!!! Hvad er näste skridt? Skriver jeg "bare" en mail til dem og klager? og forlanger pengene tilbage? Jeg har ikke väret i Århus på den dato, hvor hun sagde, at de har registreret tilmeldingen! Noget tilsvarende for mig skete med Røde Kors, men de var fornuftige og sendte pengene retur, da jeg havde fortalt dem, at jeg ikke havde tilmeldt mig. Det samme bør ethvert anstændigt foretagende gøre. Ring/skriv og bed om pengene. Og klag ellers til forbrugerombudsmanden.
hpn Besvaret September 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 18, 2009 Jeg har lige haft fat i CBB, og de kontaktede deres teknikere for at se, hvilket netvärk telefonen havde väret på den pågäldende dag, hvor der skulle väre blevet tilmeldt. Men da der ikke har väret foretaget opkald den dag, er der ikke registreret noget. De registrerer ikke, når man sender eller modtager sms :( öv, jeg havde ellers lige håbet på, at jeg kunne få noget bevis derfra. Men jeg giver ikke op. De skal ikke slippe godt fra det!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu