testeren Skrevet September 20, 2009 Rapporter Skrevet September 20, 2009 Hej Jeg har nogle gode venner der søger job som håndværkere i Sverige eller Danmark hvor de allerede er aktive. Prisen er yderst rimelig. De kan det meste: træ, male, el, mur, gulv, fliser, terrasser, vvs etc etc. og er meget søde mennesker der er grundige og har min bedste anbefaling. Giv lyd via PM hvis du vil høre mere :-)
Lulu77 Besvaret October 6, 2009 Rapporter Besvaret October 6, 2009 Hej hej. Er annoncen stadig aktuel? I så fald kunne jeg godt tænke mig at høre lidt mere. Du kan evt. kontakte mig på mail, det er måske det nemmeste : lobecha@gmail.com Tak :) VH Louise.
testeren Besvaret October 10, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 10, 2009 Den vil være aktuel lang tid fremover da de løbende har brug for nye kunder - så skriv bare :-)
Martin_M Besvaret October 11, 2009 Rapporter Besvaret October 11, 2009 Har de en F-skatteseddel ifm ROT-avdrag? Og har du evt. et firmanavn så man evt. kan finde referancer?
Thomas Besvaret October 11, 2009 Rapporter Besvaret October 11, 2009 Hej Jeg har nogle gode venner der søger job som håndværkere i Sverige eller Danmark hvor de allerede er aktive. Prisen er yderst rimelig. De kan det meste: træ, male, el, mur, gulv, fliser, terrasser, vvs etc etc. og er meget søde mennesker der er grundige og har min bedste anbefaling. Giv lyd via PM hvis du vil høre mere :-) Laver de badeværelser?
skallstorp Besvaret October 11, 2009 Rapporter Besvaret October 11, 2009 ROT avdrag Husk at man ikke kan bruge ROT avdrag tll så meget hvis man bare har DK indtägtQUOTE=Martin_M;202389]Har de en F-skatteseddel ifm ROT-avdrag? Og har du evt. et firmanavn så man evt. kan finde referancer?
testeren Besvaret October 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2009 Har de en F-skatteseddel ifm ROT-avdrag? Og har du evt. et firmanavn så man evt. kan finde referancer? De laver det meste men har ikke omtalte ting, desværre, men de er dygtige og pålidelige og prisen er rigtig god og som nævnt er ROT ikke aktuelt for de fleste danskere herover. De har arbejdet en masse i DK samt i Skotland, Göteborg og hos mig i Malmö og nu her i vort "nye" hus. De er som det ser ud nu, optaget indtil ca. 25. november. Skriv PM for mere info, jeg formidler bare for dem da de er gode venner, og tjener ikke på det.
dannemare Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 Husk at man ikke kan bruge ROT avdrag tll så meget hvis man bare har DK indtägt De laver det meste men har ikke omtalte ting' date=' desværre, men de er dygtige og pålidelige og prisen er rigtig god og som nævnt er [u']ROT ikke aktuelt for de fleste danskere herover. Men når Martin netop spørger, kunne det jo ligesom tænkes, at det var aktuelt. ;)
Martin_M Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 ROT-avdrag er ganske aktuelt for os, derfor spørgsmålet...
Obelixia Besvaret October 22, 2009 Rapporter Besvaret October 22, 2009 Har brug for en elektrikker Hej Jeg har nogle gode venner der søger job som håndværkere i Sverige eller Danmark hvor de allerede er aktive. Prisen er yderst rimelig. De kan det meste: træ, male, el, mur, gulv, fliser, terrasser, vvs etc etc. og er meget søde mennesker der er grundige og har min bedste anbefaling. Giv lyd via PM hvis du vil høre mere :-) Hej Jeg mangler en elektrikker, da jeg blandt andet skal have lavet et par stikkontakter. Du må meget gerne sende mig en mail, hvis de er intresseret... Ann-Katrine (obelixia@gmail.com)
MrPong Besvaret October 22, 2009 Rapporter Besvaret October 22, 2009 PM sendt.. Håber de kan sætte et køkken op til en rimelig pris :)
Thomas Besvaret October 22, 2009 Rapporter Besvaret October 22, 2009 Hej Jeg har nogle gode venner der søger job som håndværkere i Sverige eller Danmark hvor de allerede er aktive. Prisen er yderst rimelig. De kan det meste: træ, male, el, mur, gulv, fliser, terrasser, vvs etc etc. og er meget søde mennesker der er grundige og har min bedste anbefaling. Giv lyd via PM hvis du vil høre mere :-) Hvorfor ikke bare skrive det som det er??? De er polakker, har ingen f-skatteseddel deraf ingen rotavdrag. De er ikke aut. elektrikkere. De har ikke vådrumscert. dog er de billige og sikkert meget rare mennesker... Og glæder mig til at se dit færdige badeværelse.
testeren Besvaret January 21, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 21, 2010 De er ledige om en uge og indtil ca. 1. april hvis nogen skulle være interesseret - send PM :-)
Datski_kille Besvaret January 23, 2010 Rapporter Besvaret January 23, 2010 Garanti? Hvordan er det med garanti på arbejdet? Hvis man får et nyt tag eller lign. er det jo ikke småpenge vi taler om. Hvis de fiser og farer rundt og arbejder ( og hvorfor gør de iøvrigt det ) hvem udfører så garantiarbejde?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu