maksim Skrevet September 23, 2009 Rapporter Skrevet September 23, 2009 Hej der ude! Jeg har brug for en køle-montør, som kan inst. en varmepumpe (luft/luft) Jeg har sat den op, så den skal "bare" tilsluttes. P.S. kunne ikke sætte indlæget det rigtige sted - beklager. Men den vil ikke oprette et indlæg inde på håndværker. På forhånd tak Maksim
Peter S Besvaret September 23, 2009 Rapporter Besvaret September 23, 2009 Hej der ude! Jeg har brug for en køle-montør, som kan inst. en varmepumpe (luft/luft) Jeg har sat den op, så den skal "bare" tilsluttes. P.S. kunne ikke sætte indlæget det rigtige sted - beklager. Men den vil ikke oprette et indlæg inde på håndværker. På forhånd tak Maksim Hvor er det henne og hvor travlt har du ?(kan du evt. vente 1 ½ uge)
maksim Besvaret September 25, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 25, 2009 Hvor er det henne og hvor travlt har du ?(kan du evt. vente 1 ½ uge) Jep, den kan jeg sagdens.
michael k Besvaret September 26, 2009 Rapporter Besvaret September 26, 2009 er den ny eller brugt? og er det r410a der er på den? har du selv koblet kobberrörene eller skal det også göres?.. isåfald kan jeg göre det i näste uge
maksim Besvaret September 28, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 28, 2009 Rørerne skal sættes til. dvs der skal væske i dem. Den er helt ny. Køllemidel er: R410a Du kan evt. læse lidt om den her: http://www.leaf-tech.dk/system_images/Produktark_LT.pdf Ved godt det er ikke den bedste, men fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til. :D
maksim Besvaret October 6, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 6, 2009 er den ny eller brugt? og er det r410a der er på den? har du selv koblet kobberrörene eller skal det også göres?.. isåfald kan jeg göre det i näste uge Er der nogen der ved hvordan man får fat i michael k? Har prøvet at skrive til ham, men han svarer ikke
michael k Besvaret October 6, 2009 Rapporter Besvaret October 6, 2009 har svaret dig men har lidt at se til da min hund födte söndag morgen...
maksim Besvaret October 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 7, 2009 har svaret dig men har lidt at se til da min hund födte söndag morgen... Ok, men skriv lige når du har tid... For begynder snart at fryse :D
maksim Besvaret October 10, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 10, 2009 har svaret dig men har lidt at se til da min hund födte söndag morgen... Hvad så Michael, har du fået styr på hunden?:)
maksim Besvaret October 16, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 16, 2009 Har stadigvæk ikke hørt noget fra Michael.... Virker din PM? Hej der ude! Jeg har brug for en køle-montør, som kan inst. en varmepumpe (luft/luft) Jeg har sat den op, så den skal "bare" tilsluttes. P.S. kunne ikke sætte indlæget det rigtige sted - beklager. Men den vil ikke oprette et indlæg inde på håndværker. På forhånd tak Maksim
maksim Besvaret October 21, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 21, 2009 Er der måske andre som kan hjælpe mig, har ikke hørt noget fra michael:confused:?
larscph Besvaret October 21, 2009 Rapporter Besvaret October 21, 2009 Grib telefonen og ring rundt og undgå at fryse: http://gulasidorna.eniro.se/query/geo_area/Malm%F6/district_codes/27/what/cs/search_word/V%E4rmepumpsinstallation
maksim Besvaret October 28, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 28, 2009 Problemet er at der er ingen der gider Grib telefonen og ring rundt og undgå at fryse: http://gulasidorna.eniro.se/query/geo_area/Malm%F6/district_codes/27/what/cs/search_word/V%E4rmepumpsinstallation
hrhansen Besvaret March 16, 2011 Rapporter Besvaret March 16, 2011 Hej der ude! Jeg har brug for en køle-montør, som kan inst. en varmepumpe (luft/luft) Jeg har sat den op, så den skal "bare" tilsluttes. Hej P.S. kunne ikke sætte indlæget det rigtige sted - beklager. Men den vil ikke oprette et indlæg inde på håndværker. På forhånd tak Maksim Jeg har brug for det samme - går ud fra du fandt en..... hvis du har en forbindelse hører jeg gerne. Hvis der er andre derude hører jeg også gerne. Takker
Kvalm Besvaret March 16, 2011 Rapporter Besvaret March 16, 2011 Jeg har brug for det samme... - hvis der er andre derude hører jeg også gerne. Vi har Nilan varmepumper, hvor jeg bor, og dem reparerer en dansker for os -> Hr. Niels Duhn. Bedre service, kvalitet og pris fås næppe i Øresundsregionen - www.el-duhn.dk
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu