Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej all Er der nogen herinde der kender til et godt sted at købe reservedele til MC (Honda) Står og skal bruge lidt forskelligt til min CBR1100XX og priserne er jo lidt højere her i DK. Overvejer selv ebay, men hvis stumperne kan skaffes til omtrent samme pris i Sverige, vil jeg hellere det. på forhånd tak til alle Carsten

Besvaret
Hej all Er der nogen herinde der kender til et godt sted at købe reservedele til MC (Honda) Står og skal bruge lidt forskelligt til min CBR1100XX og priserne er jo lidt højere her i DK. Overvejer selv ebay, men hvis stumperne kan skaffes til omtrent samme pris i Sverige, vil jeg hellere det. på forhånd tak til alle Carsten
Hej Carsten Jeg har selv en Blackbird fra 1998, jeg køber alle reservedele fra Ebay i Tyskland. Delene er billigere i SV men endnu billigere i Tyskland! Forhandlernettet her i Sverige er ligeså "korrupt" som i DK, med korrupt mener jeg aftalte høje avancer, og krav fra importøren om mindstepriser. :fight: Jeg er af den opfattelse at uoriginale dele og andet tilbehør til MC folket er lidt billigere her i Sverige, men hvis du vil have billige originale dele skal du kigge på nettet. :thumbup:
Besvaret

Du har fuldkommen ret RS6 - specielt i Malmö området er den helt gal. Har lige haft min maskine til 60.000 service og prisen på service er cirka fordoblet på 2 år, for nøjagtig de samme dele. Når værkstedet samtidig har påtaget sig "danskermentalitet" i form af "hvad rager det mig", så er det bare super kedeligt.

Besvaret

:) Har kigget lidt på ebay og det lykkedes mig lige præcis at finde en af de dele jeg skal bruge...jeg må sige at det var lidt et held at finde lige den del. Men det lykkedes og er nu på vej fra tyskland...og et godt kædekit er også på vej...så har jeg da sparet lidt. Så mangler jeg bare alle de andre dele jeg skal bruge. Mange tak for jeres input..kom endelig med mere hvis I har noget på hjerte :) Carsten

Besvaret
Har kigget lidt på ebay og det lykkedes mig lige præcis at finde en af de dele jeg skal bruge...jeg må sige at det var lidt et held at finde lige den del. Men det lykkedes og er nu på vej fra tyskland...og et godt kædekit er også på vej...så har jeg da sparet lidt. Så mangler jeg bare alle de andre dele jeg skal bruge. Mange tak for jeres input..kom endelig med mere hvis I har noget på hjerte :) Carsten
Vil bare nævne at du har VERDENS BEDSTE MOTORCYKEL....... :thumbup:
Besvaret

:)

Jamen selvfølgelig har jeg da det..og er meget glad for den. har du forresten set www.cbrxx.com Super god side med BB ejere fra hele verden og en masse hjælp hvis man skulle ønske det. Super guides til alt muligt forskelligt på denne pragtfulde cykel :rolleye:
Besvaret
Jeg nåede at spole 40.000km af på min '02 inden jeg solgte, og skiftede til noget med knop-dæk.. Det var en god cykel :th2: 55225734_KCayE-S.jpg Jasper

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...