Cici_Barn Skrevet October 6, 2009 Rapporter Skrevet October 6, 2009 Hvor kan man veksle papir sedler til mønter? Har brug for mønterne når jeg skal betale parkering. Før kunne man gøre det i Ikea. Vil ikke betale med mit bank_kort!
KlingKlong Besvaret October 6, 2009 Rapporter Besvaret October 6, 2009 Veksle til mønter Jeg ved at nogle COOP har veksle automater b.l.a. den i Burlöv center
SanneJ Besvaret October 6, 2009 Rapporter Besvaret October 6, 2009 Selvbetjeningssolarier har også vekselautomater (hvis de altså ikke bruger poletter:rolleyes:). Derudover ved jeg at der står en vekselautomat på Lund C (hvis du lige kommer forbi der:rolleyes: -men måske der så også er en på Malmö C...)
RS6 Besvaret October 6, 2009 Rapporter Besvaret October 6, 2009 Hvor kan man veksle papir sedler til mønter? Har brug for mønterne når jeg skal betale parkering. Før kunne man gøre det i Ikea. Vil ikke betale med mit bank_kort! De fleste automater tager kreditkort....
Thomas Besvaret October 6, 2009 Rapporter Besvaret October 6, 2009 De fleste automater tager kreditkort.... Og det er måske ikke et bankkort?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu