Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

jeg fik sidste år lagt en gulvvarme måtte på mit toilet, 25meter fra heatmax i harald nyborg, men ham der lavede det, har lavet hul i det, da han skruede toilettet fast, så skruerne har ødelagt kablet, jeg har fået af vide man kan få et repair kit til at fixe det. er der nogen der kender til det?

Besvaret

Har godt hørt om at det kan laves! Men det er ikke nemt! Har i min tid som elektriker kun hørt om en der kunne lave det og han er fra falster! (jeg kommer også der nede fra):surprise: Men det firma jeg arbejede i hed Idestrup-el (www.idestrup-el.dk) og chefen snakkede om ham et par gange, det var der et skud i tågen! Han laver hvist det hele, tager fliserne op og laver rep. og lægger fliserne igen! MENER JEG vil ikke hænges op på noget!

Besvaret
Hvorfor laver håndværkeren det ikke selv' date=' nu det er ham der har ødelagt det?[/quote'] Hvis det var et toilet der blev sat op PLEJER det at være en VVS´er (smed) det gør det og gulv varme PLEJER at være en elektriker! :D
Besvaret
Hvis det var et toilet der blev sat op PLEJER det at være en VVS´er (smed) det gør det og gulv varme PLEJER at være en elektriker! :D
for det meste er det dem der stöber gulvet der samtidigt ligger värmeslinger ned... men en elektriker der kobler det til eller en vvs mand hvis dte er vandbåren men at ligge sliger eller pexrör ned det gör dem der stöber gulvet .. ikke desto mindre bör denne såkaldte håndvärker jo betale for at få det fixet uanset hvad han er uddannet som
Besvaret

Vem la ner värmemattan? Egentligen är det ju den personen som har skulden, eftersom de la den så nära wc-stolen. Det måste ju finnas plats till skruvarna, och vvs-aren kan ju inte veta var mattan ligger exakt.

Besvaret
Vem la ner värmemattan? Egentligen är det ju den personen som har skulden' date=' eftersom de la den så nära wc-stolen. Det måste ju finnas plats till skruvarna, och vvs-aren kan ju inte veta var mattan ligger exakt.[/quote'] om man som hantvärkare har bara lite att tänka med då vet man at man altid ska mäta for väameslingar och vattenrör, för man borrar om man inte sj har gjort golvet så det är ingen ursäckt och man liggar ju värmeslingarna tät på toan så man inte ska frysa om tärne när man sitter där... så det är udelukkende han idioten som hhar borrats fel ingen annans
Besvaret
Hur kan du mäta var slingorna ligger i ett stöpt golv? Då måste man ha röntgensyn eller nåt.
uhm nej det göres meget enkelt med en söger til ledninger...... noget enhver håndvärker med respekt for sig selv har jeg har 2 og er ikke engang håndvärker

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...