chaospilot Skrevet October 11, 2009 Rapporter Skrevet October 11, 2009 Vi har forelsket os i en grund, hvor der ligger et faldefærdigt hus på. Vi kan ikke finde adressen på grunden. Hvordan kan man, via et kort eller lignende, finde ejeren af grunden, så man kan tale med ham om han vil sælge den?
Nils Besvaret October 11, 2009 Rapporter Besvaret October 11, 2009 Det er sådan nogle oplysninger, Lantmäteriet har, men de koster nog en lille slant. Var det ikke nemmere at spørge naboen?
chaospilot Besvaret October 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2009 Jo, men nu var de ikke hjemme da jeg var der, og det ligger ret øde. Der er ikke rigtigt nogen vej derud, så det er meget svært at finde adressen. Jeg må kontakte lanmäteriet i morgen i stedet.
Gio Besvaret October 11, 2009 Rapporter Besvaret October 11, 2009 Jo, men nu var de ikke hjemme da jeg var der, og det ligger ret øde. Der er ikke rigtigt nogen vej derud, så det er meget svært at finde adressen. Jeg må kontakte lanmäteriet i morgen i stedet.Jeg mener at huske, at GPS-koordinater kan hjælpe i sådan en situation...hos Lantmäteriet. Ellers får du jo muligvis lidt svært ved at forklare dem hvad det er du prøver at finde
TNI Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 Prøv at google adressen, mange aviser annoncerer med "ejerskifte" bl.a. Skånskan - der kommer tit nogle gode oplysninger frem. TNI
Gio Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 Vi kan ikke finde adressen på grunden. Hvordan kan man' date=' via et kort eller lignende, finde ejeren af grunden, så man kan tale med ham om han vil sælge den?[/quote'] Jeg skal ikke jokke i det, men....
Juff Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 Jeg skal ikke jokke i det' date=' men.... [/quote'] .................. var der ikke noget med en manglende adresse :o
Gio Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 .................. var der ikke noget med en manglende adresse :oJeg sagde ikke noget!...;)
TNI Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 OK, pudser brillerne til næste gang TNI
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu