Miriam Skrevet October 14, 2009 Rapporter Skrevet October 14, 2009 Har en som kommer lang vejs fra som skal se på den Volvo jeg har til salg hernide, og vi har aftalt at mødes i Staffanstorp men men jeg kender ikke byen, er der et sted man kan mødes tæt ved E22 ??? Anyone ?
Miriam Besvaret October 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 14, 2009 hmm mon ikke Burlöv centeret var det bedste, ligger der ikke helt ud til motorvejen ?
michael k Besvaret October 14, 2009 Rapporter Besvaret October 14, 2009 Har en som kommer lang vejs fra som skal se på den Volvo jeg har til salg hernide' date=' og vi har aftalt at mødes i Staffanstorp men men jeg kender ikke byen, er der et sted man kan mødes tæt ved E22 ??? Anyone ?[/quote'] der ligger en ret stor tank lige ved e22 afkörslen ved staffanstorp mener det er en statoil men er ikke helt sikker
dannemare Besvaret October 14, 2009 Rapporter Besvaret October 14, 2009 Hvis vedkommende gerne vil mødes i Staffanstorp, vil jeg foreslå, at I bare mødes ved Jet/Preem (som næsten ligger i min baghave ;)), som ligger lige ved den store rundkørsel på hovedvej 11. Fra motorvejsafkørslen (trafikplats Sunnanå) og frem til Staffanstorps-rundkørslen tager det vel 3-4 minutter.
Miriam Besvaret October 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 14, 2009 det var ik for at mødes specielt der :) har aftalt Burlöv center men tak alligevel :)
Lollikken Besvaret October 14, 2009 Rapporter Besvaret October 14, 2009 der ligger en ret stor tank lige ved e22 afkörslen ved staffanstorp mener det er en statoil men er ikke helt sikker Det er en statoil.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu