Rikke Rost Skrevet October 16, 2009 Rapporter Skrevet October 16, 2009 Har i også probs med browsing efter at ha' opdateret java til update 16??? Jeg kan heller ikke afinstallere den igen, med mindre jeg bruger den hårde metode .... Gik tilbage til update12 og ny kører IE8 igen uden problemer.... Andre der har haft lignende bøvl??
webodin Besvaret October 17, 2009 Rapporter Besvaret October 17, 2009 Virker perfekt i Firefox Har i også probs med browsing efter at ha' opdateret java til update 16??? Jeg kan heller ikke afinstallere den igen, med mindre jeg bruger den hårde metode .... Gik tilbage til update12 og ny kører IE8 igen uden problemer.... Andre der har haft lignende bøvl?? Virker perfekt i Firefox... mon det ikke er "Windows" og IE8 problem ??? hehehe
Menace Besvaret October 17, 2009 Rapporter Besvaret October 17, 2009 Jeg har ikke haft problemer med mine maskiner hjemme og på min arbejdsplads er der ikke meldt problemer med de over 7000 windows maskiner med IE der kører.....
Rikke Rost Besvaret October 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 17, 2009 Ok.....Jeg fik den samme melding fra Java.com om ingen probs.... Men det var et helvede at få den afinst. og så smed jeg update 12 på og nu snurrer den uden problemer.
Menace Besvaret October 17, 2009 Rapporter Besvaret October 17, 2009 evt. gå ind i java under kontrolpanel og ændre i java runtime settings, så kan du have flere versioner installeret og vælge mellem dem....
Rikke Rost Besvaret October 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 17, 2009 Det ved jeg, men den accepterede ganske enkelt ikke at jeg inst. andre versioner af java.... Så jeg var lidt på bar bund, indtil jeg fandt en lille smart utility fra M$.. evt. gå ind i java under kontrolpanel og ændre i java runtime settings' date=' så kan du have flere versioner installeret og vælge mellem dem....[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu