Gio Skrevet October 22, 2009 Rapporter Skrevet October 22, 2009 Jeg skal have lavet en større omgang på min gamle tysker, og er nysgerrig efter, om nogle har anbefalinger til værksteder i området Lund-Eslöv-Flyinge. Det behøver (ikke længere) at være autoriseret Audi, da jeg simpelthen ikke er interesseret i at betale prisen disse lægger for dagen. Og slet ikke når det ikke er nødvendigt længere. Der er tale om skift af tandrems-kit, std. olieservice samt udskiftning af hjullejer. Du er velkommen til at smide en PM, hvis du ikke vil ud med din lokale super-mekaniker i det offentlige rum ;)
Rikke Rost Besvaret October 22, 2009 Rapporter Besvaret October 22, 2009 Ja....Ud mod Hammarlunda.... Lige inden byskiltet drejer du til venstre op af bakken. Så kommer der en gård på højre hånd og der drejer du ind. Han hedder Lars og er pisseflink!
MissCath Besvaret October 23, 2009 Rapporter Besvaret October 23, 2009 Ja....Ud mod Hammarlunda.... Lige inden byskiltet drejer du til venstre op af bakken. Så kommer der en gård på højre hånd og der drejer du ind. Han hedder Lars og er pisseflink! Jep - på vej op mod mig, når du lige er drejet ind i Hammarlunda. Lars har jeg også fået anbefalet... :) Hvid gård med masser af biler udenfor - du kan ikke misse det! Kig forbi til kaffe, når du alligevel næsten er her :th2:
Don A Besvaret October 23, 2009 Rapporter Besvaret October 23, 2009 ja og jesper tag mig med da jeg også gerne vil have kaffe
Lollikken Besvaret October 24, 2009 Rapporter Besvaret October 24, 2009 Når du har været deroppe må du meget gerne smide nogle priser på siden :) Desuden må du meget gerne spørge om han har en Tech2 tester til SAAB. Skal have aflæst nogle fejlkoder og resettet nogle ting før synet :)
Gio Besvaret October 31, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 31, 2009 Ikke aktuelt længere, da jeg har fundet mekaniker til bilen. Til almindelig nysgerrig info, så kan jeg oplyse om at det ikke er nogle af ovenstående. Tak for indlæggene :th2:
Recommended Posts