Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Vi ska skifta ut vår gamla tjock TV mot en nyare variant 37 eller 40". Men ALLA vi kollade på - oavsett märke - hade en svart helblank kant/chassi och fot. Jag fixar inte det. Det är fult, det ger ljusreflektioner och damm syns tydligt. Så jag undrar om nån här känner till någon märke eller modell som har en matt svart kant och fot?

Besvaret
Vi ska skifta ut vår gamla tjock TV mot en nyare variant 37 eller 40". Men ALLA vi kollade på - oavsett märke - hade en svart helblank kant/chassi och fot. Jag fixar inte det. Det är fult, det ger ljusreflektioner och damm syns tydligt. Så jag undrar om nån här känner till någon märke eller modell som har en matt svart kant och fot?
..... fejl. Læste forkert.
Besvaret

DMTECH fås i bla. Metro i kbh. superkvalitet mener at det er LG eller Samsung der laver LCD panelet. Jeg købte for 1½ år siden et 37" til 4000 på tilbud (nedsat fra 8000) med indbygget DVB-T tuner, HD ready og indbygget DVD afspiller. Super klart billed og lyd! TV´et jeg har, kunne den gang fås i matsort, som du omtaler. Samt i en model med matsort/mat stål.

Besvaret

jeps, det ser godt ud med en ramme omkring. Så sådan ét i eftermiddag hos min fætter (skulle jo have taget et billede...lignede et spejl med guldramme) - vel ca. 50-60" på fin hvid væg over pejsen med væg-indbyggede højtalere på hver side. Passede godt ind i stilen i deres patriciavilla - spurgte ikke efter prisen, men har sikkert "kostet skjorten".

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...