Juff Skrevet October 28, 2009 Rapporter Skrevet October 28, 2009 grrrrrrrr hvorfor importere de ikke denne i sverige.... Det er sgu da en fin pendler bil... http://www.civinfo.com/forum/honda-accord/32548-accord-type-s-i-dtec-road-test.html
dkrath Besvaret October 28, 2009 Rapporter Besvaret October 28, 2009 Hvad er der i vejen med en Golf 6 GTD?
Juff Besvaret October 28, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 28, 2009 sikkert en fin bil......bare så lille.....
Basse Besvaret October 28, 2009 Rapporter Besvaret October 28, 2009 Er da på størrelse med en Accord ? umiddelbart ? og bedre kval indvendig skulle jeg mene.
Juff Besvaret October 28, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 28, 2009 hehe hvad er der med jer tyskere....drikker i også kun fransk vin :D en golf er lille.. ikke at en accord er stor, men størrere er den. golfen er en fin bil, men selv sammenlignet med min civic er den mindre mht bagsædeplads og bagagerum... at golfen så også er lidt mere kedelig indeni er en anden sag.. var ude at køre i en 1.4 tsi forleden. går sgu godt, men er da lidt af en lastbil at sidde i ;) sidst jeg tjekkede kunne honda godt lave kvalitetsbiler... men at sammenligne den med golf er vidst lidt off topic
Basse Besvaret October 28, 2009 Rapporter Besvaret October 28, 2009 Intet i vejen med japsere :-) Tyskere er bare mere stilet hehe. Ej spøg til side - prismæssigt, tror jeg også hondaen udkonkurrerer en tysker. Jeg håber faktisk stadig på at toyota starter med at lave sportsbiler igen :-) De har en spændende koncept bil pt, som forventes at komme i produktion. Men hvis de ikke smider en ordentlig motor i, så er det sq lige fedt.
dannemare Besvaret October 28, 2009 Rapporter Besvaret October 28, 2009 hehe hvad er der med jer tyskere....drikker i også kun fransk vin :D :D en golf er lille.. ikke at en accord er stor' date=' men størrere er den.[/quote'] yeps, enig. accord'en er bestemt større.
Juff Besvaret October 28, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 28, 2009 Jeg håber faktisk stadig på at toyota starter med at lave sportsbiler igen :-) De har en spændende koncept bil pt, som forventes at komme i produktion. Men hvis de ikke smider en ordentlig motor i, så er det sq lige fedt. Ja hvor blev den lille corolla twin cam, celica eller mr2 af "Vi" kunne godt bruge endnu en japser i hot hatch konkurrencen... synd de er hoppet af den vogn.... konceptrygterne siger desværre en mindre motor end bilen udstråler
Lollikken Besvaret October 28, 2009 Rapporter Besvaret October 28, 2009 Ja hvor blev den lille corolla twin cam, celica eller mr2 af "Vi" kunne godt bruge endnu en japser i hot hatch konkurrencen... synd de er hoppet af den vogn.... konceptrygterne siger desværre en mindre motor end bilen udstråler Kan være at toyota føler at de sidder rigtigt godt på markedet så lige nu har de "luft" til beslutte hvordan deres nye hot hatch skal være. Alternativt kan man jo fristes til at sige at Priusen er deres hothatch :)
Basse Besvaret October 28, 2009 Rapporter Besvaret October 28, 2009 Ja hvor blev den lille corolla twin cam, celica eller mr2 af "Vi" kunne godt bruge endnu en japser i hot hatch konkurrencen... synd de er hoppet af den vogn.... konceptrygterne siger desværre en mindre motor end bilen udstråler Ja, og det er så syndt - men nu laver toyota slet ikke turbomotorer eller højtydende motorer mere til det europæiske marked. Tror konkurrencen er for stor. Dog kan du i japan stadig få nogle rigtig hidsige toyotaer - aurisen leveres i en rimlig hæftig turbo version f.eks. Altid noget Nissan stadig er inde i kampen - deres 370Z er desvære bare for sløv i min verden, 5.9 sek 0-100. Ikke godt nok i en sportsvogn med en moderne 3.7l motor. De må sq smække noget turbo på eller som BMW, Z4 Sdrive35 3.0 biturbo med 306 hk. 0.8 sek. hurtigere end nissan. (lyder ikke af meget, men trust me det kan altså mærkes tydeligt.) Savner også en ny supra, højrestyret. Eller en celica for den sagsskyld. De skulle ikke have skrottet deres t-sport projekt så hurtigt sq. Der var satme guf i de motorer. 1,8 med 192 hk uden turbo!. Jeg havde den sidste celica model i den almindelige 1.8GT model med 140 hk i Danmark - den kørte bare godt. Havde alt, vægt fordeling og køreegenskaber og sportyness. Desværre var 1.8TS for dyr i DK, og nu er de jo kultbiler her i sverige, så de er lidt pebret taget alder i betragtning syns jeg. Næh en 2.0 T med 200+ hk i den celica, det ville være stort.
dannemare Besvaret October 28, 2009 Rapporter Besvaret October 28, 2009 Altid noget Nissan stadig er inde i kampen - deres 370Z er desvære bare for sløv i min verden' date=' 5.9 sek 0-100. Ikke godt nok i en sportsvogn med en moderne 3.7l motor. De må sq smække noget turbo på eller som BMW, Z4 Sdrive35 3.0 biturbo med 306 hk. 0.8 sek. hurtigere end nissan. (lyder ikke af meget, men trust me det kan altså mærkes tydeligt.)[/quote'] Fabriksopgivelserne på 370z er (hvis jeg ikke husker helt forkert) 0-100 km/t på 5.4, og i flere test i US er den testet til 0-60 mph på 4.9-5.1 sek. F.eks hos Edmunds i testen her:
Basse Besvaret October 28, 2009 Rapporter Besvaret October 28, 2009 Fabriksopgivelserne på 370z er (hvis jeg ikke husker helt forkert) 0-100 km/t på 5.4' date=' og i flere test i US er den testet til 0-60 mph på 4.9-5.1 sek. F.eks hos Edmunds i testen her: [url'] Må have hørt og læst forkert så - har set edmunds, ser dem på alle biler jeg har købt. de er ganske gode anmeldere uden at det der topgear/fifthgear pis og papir. 5.4 sek er til at leve med - 4,9 til 60 mph tvivler jeg dog meget på :D men fordi min skal bruge 420hk til at nå 100 på 4,8 hehe. Men gearing, NM og alt det fejl spiller jo self ind. Hvis jeg en dag skal bruge en billig plastik racer, så er nissan 370z helt klart på listen. Men så længe jeg har råd, så står BMW z4, MB SLK højere på listen sq hehe. Ikke dermed sagt det ikke er en god bil - men selv toyotas biler er bedre kval indvendig :D
dannemare Besvaret October 28, 2009 Rapporter Besvaret October 28, 2009 men fordi min skal bruge 420hk til at nå 100 på 4' date='8 hehe. Men gearing, NM og alt det fejl spiller jo self ind.[/quote'] Troede egentligt den officielle tid lød på 4,6 Anyhow, så er det jo før set, at BMWs officielle opgivelser er konservative (ikke mindst opgivelserne for 135i/335i).
Basse Besvaret October 29, 2009 Rapporter Besvaret October 29, 2009 Troede egentligt den officielle tid lød på 4' date='6 Anyhow, så er det jo før set, at BMWs officielle opgivelser er konservative (ikke mindst opgivelserne for 135i/335i).[/quote'] Tja, alt det jeg har set er opgivet til 4.8 sek - men deres benzinforbrug har de i hvert fald opgivet forkert griner. Men damn det er et af de sjovere forbrug hehe
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu