GoldMan Skrevet November 2, 2009 Rapporter Skrevet November 2, 2009 Hey - Hvor kan man få lavet en stor service på for eksempel på ens Mercedes eller BMW billigst men med kvalitet? Her tænker jeg på om det kan betale sig og køre til Tyskland evt. med en bestilt tid? Er der meget forskel på service priserne i sverige end tyskland?
Rikke Rost Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 Jeg for lavet mit hos AZF i Flensburg....:)
GoldMan Besvaret November 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 2, 2009 Jeg for lavet mit hos AZF i Flensburg....:) Autoriseret?
Peter M Besvaret November 2, 2009 Rapporter Besvaret November 2, 2009 jeg var hos AZF i Flensburg for et par uger siden til 60.000km service med Touran'en. De er autoriseret Audi, VW, Skoda værksted. Kanon service, fast pris samt taxi-bonner frem og tilbage til Flensburg centrum mens man venter. Jeg sparede ca 1800 SEK i forhold til VW Sverige, fruen fik shoppet i Flensborg, og vi havde bilen fuld af pilsnere på vejen hjem :-) /Peter
GoldMan Besvaret November 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 2, 2009 1800 sek er ikke så meget igen :D - Tænkte du havde sparet 5000 eller noget lignende
Kiwi Besvaret December 8, 2009 Rapporter Besvaret December 8, 2009 2100,- svenske for stort service på AUDI Fik lige en dejlig overraskelse da vi skulle ha vores AUDI A6, 2,7 TDI til stort service. 2100,- SEK - det synes vi er billigt. Det er hos Grecos i Käglinge ved Oxie. I Danmark havde vi også Audi og der kunne et serviceeftersyn nemt koste 7000 kr. (udenfor Storkøbenhavn vel at mærke).
Gio Besvaret December 8, 2009 Rapporter Besvaret December 8, 2009 Fik lige en dejlig overraskelse da vi skulle ha vores AUDI A6, 2,7 TDI til stort service. 2100,- SEK - det synes vi er billigt. Det er hos Grecos i Käglinge ved Oxie. I Danmark havde vi også Audi og der kunne et serviceeftersyn nemt koste 7000 kr. (udenfor Storkøbenhavn vel at mærke).Det lyder helt forkert i mine ører. Sikker på de ikke har glemt noget, eller simpelthen har regnet forkert?
Kiwi Besvaret December 8, 2009 Rapporter Besvaret December 8, 2009 Tror det ikke. For 2 måneder siden var det vores Cooper og det blev 2600 SEK inkl. skift af bremser. Og ja, det er med moms :)
jensren Besvaret December 8, 2009 Rapporter Besvaret December 8, 2009 ja sverige er et fint land.hvis man er positiv.dejligt at höre om positive mennesker.
Rikke Rost Besvaret December 8, 2009 Rapporter Besvaret December 8, 2009 Jeg er ved at prøve Ystad Bilcenter til skift af 2 bærekugler på ML'eren og et service. Så må vi se hvordan de klarer den. De har givet en pris der er 4000 billigere end MB i Malmø.
Martin_M Besvaret December 8, 2009 Rapporter Besvaret December 8, 2009 Hmm, det lyder sku billigt... Har også en A6 2,7 tdi Jeg gav 7000 sek. for et 60.000 km service hos Skurup Bilcenter (long life service). ER der forresten et autoriseret audi værksted?
Patrykdk Besvaret December 22, 2009 Rapporter Besvaret December 22, 2009 Hej GoldMan Du kan får serviceret din Mercedes/BMW billigt i Polen. Det koster nok ikke meget mere end at køre til Tyskland. Hey - Hvor kan man få lavet en stor service på for eksempel på ens Mercedes eller BMW billigst men med kvalitet? Her tænker jeg på om det kan betale sig og køre til Tyskland evt. med en bestilt tid? Er der meget forskel på service priserne i sverige end tyskland?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu