Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej. vi flytter til Svedala til foråret 2010. Er der andre som bor i Svedala her på sunddebat? Kører I evt. til Danmark/Kastrup/Kgs. Nytorv på arbejde, så kunne vi jo måske pendle sammen ? SIGNE

Posted

Velkommen til Svedala! Vi bor lidt udenfor Svedala og jeg pendler hver dag til Frederiksberg. Dog har jeg flextid samt mange møder udenbys, så samkørsel er noget nær umuligt for mig.

Posted

Bor også i Svedala - dog lidt uden for.... Har boet her ialt 5 år - og synes stadig det er et dejligt sted!!! Pendler til mit kontor hver dag - som ligger lige ved siden af min stue. Det giver ikke meget transportfradrag, men specielt om vinteren er du nu meget rart :rolleye: TNI

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...