White Posted November 3, 2009 Report Posted November 3, 2009 Hej. vi flytter til Svedala til foråret 2010. Er der andre som bor i Svedala her på sunddebat? Kører I evt. til Danmark/Kastrup/Kgs. Nytorv på arbejde, så kunne vi jo måske pendle sammen ? SIGNE
DKSEFR Posted November 3, 2009 Report Posted November 3, 2009 Min kæreste og jeg har boet der ca. 1 år nu. Pendler næsten hver dag til dk dog ikke ind til centrum. Velkommen til Svedala når i kommer så langt :-)
White Posted November 3, 2009 Author Report Posted November 3, 2009 Hej ... tak for din hilsen. Jeg vender tilbage når vi er flyttet
Missarhh Posted November 3, 2009 Report Posted November 3, 2009 Velkommen til Svedala! Vi bor lidt udenfor Svedala og jeg pendler hver dag til Frederiksberg. Dog har jeg flextid samt mange møder udenbys, så samkørsel er noget nær umuligt for mig.
TNI Posted November 3, 2009 Report Posted November 3, 2009 Bor også i Svedala - dog lidt uden for.... Har boet her ialt 5 år - og synes stadig det er et dejligt sted!!! Pendler til mit kontor hver dag - som ligger lige ved siden af min stue. Det giver ikke meget transportfradrag, men specielt om vinteren er du nu meget rart TNI
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now