White Skrevet November 3, 2009 Rapporter Skrevet November 3, 2009 Hej. Nogle som pendler i bil fra Svedala til Danmark ? Så kunne jeg godt tænke mig at køre med. SIGNE
Juff Besvaret November 3, 2009 Rapporter Besvaret November 3, 2009 Det tror jeg der er mange som gør Prøv at skriv hvornår på dagen frem og tilbage, og hvor til i dk , og om du er villig til at betale :D
White Besvaret November 4, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 4, 2009 Jeg møder hver dag kl. 8 og har fri kl 16. Dvs. jeg skulle gerne være i Kastrup (f.eks.) kl. ca. 7.30 og kan være i Kastrup igen om eftermiddagen kl. 16.30. Jeg er selvfølgelig villig til at betale. Om det er nemmere at sætte mig af andre steder end Kastrup, så kan det nok lade sig gøre for mig også. Og hvor i Svedala jeg skal hentes ser vi på. Ville bare lige lufte muligheden for at jeg kunne køre med nogen til DK
Nulla Besvaret December 12, 2009 Rapporter Besvaret December 12, 2009 Og hvis du er morgenfrisk kører jeg fra Svedala kl ca 0530-0600 :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu