Jump to content

Hvad ville du gøre hvis du havde.....

Recommended Posts

Besvaret

Jeg har det, og det er sgu flot billedkvalitet og elegant TV. Dog er Pioneer stoppet med at lave TV, men restlageret kan stadig købes i butikkerne og kvaliteten er vist stadig i toppen sammenlignet med LCD.

Besvaret
det har jeg faktis været ude og se på, men valgte det fra pga jeg syntes der var for meget "slør" i hurtige bevægelser
Besvaret
det har jeg faktis været ude og se på' date=' men valgte det fra pga jeg syntes der var for meget "slør" i hurtige bevægelser[/quote'] Kan anbefale 46" udgaven, en PS3 også Blu-Ray så spiller det. har også set at LG er kommet med deres LED, men kun set det på reklame. jeg ville klart vælge LED/LCD frem for Plasma, men det kommer anpå hva man skal bruge skærmen til mvh A
Besvaret
Kan anbefale 46" udgaven, en PS3 også Blu-Ray så spiller det. har også set at LG er kommet med deres LED, men kun set det på reklame. jeg ville klart vælge LED/LCD frem for Plasma, men det kommer anpå hva man skal bruge skærmen til mvh A
skal ud og se på det her tror jeg. http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=38587&categoryid={3D7DCA75-4B1D-404D-B333-7DBF1C18468C}&nodeid=
Besvaret
ser sgu også fint ud... det mener M3 og Eisa åbenbart også det er :rolleyes: god pris de er ved at være nede i, og så kræver de LED jo mindre strøm....
Besvaret

Pioneer laver (lavede) konge plasma skærme... Jeg har selv deres 5080XD i stuen, og det er muligt at de med deres lidt anonyme blanksorte firkantede design, ikke længere er helt på forkant med hvordan en fladskærm i 20k+ klassen i dag ser ud, men der er satme fedt billede på. :th2: Jeg er i hvert fald super glad for det, selv efter næsten 2 år.

Besvaret
Har samme model, men kan ikke få den røde kan til at lyse :-( syntes jeg har været alle instillinger igennem, kan du gi´et hint? mvh A
Besvaret
Pioneer laver (lavede) konge plasma skærme... Jeg har selv deres 5080XD i stuen, og det er muligt at de med deres lidt anonyme blanksorte firkantede design, ikke længere er helt på forkant med hvordan en fladskærm i 20k+ klassen i dag ser ud, men der er satme fedt billede på. :th2: Jeg er i hvert fald super glad for det, selv efter næsten 2 år.
Jep det har jeg også hørt godt om deres KURO modelle, de laves dog ikke mere. Mener det er panasonic eller phillips der har købt deres "TV afdeling".. Men ved ikke om de er, hvad skal man kalde det "up2date" med nyre tv. Deres sortnivo blev rosttil skyrene jo
Besvaret
Har samme model, men kan ikke få den røde kan til at lyse :-( syntes jeg har været alle instillinger igennem, kan du gi´et hint? mvh A
Du skal under "Setup->General->Light Effect" hvor du da kan vælge "Off", "In Standby", "Watching TV" eller "Always"
Besvaret
Du skal under "Setup->General->Light Effect" hvor du da kan vælge "Off"' date=' "In Standby", "Watching TV" eller "Always"[/quote'] Den tænder og slutter for den diode som lyser under samsung logoet, men ikke nogle rød ramme
Besvaret
Den tænder og slutter for den diode som lyser under samsung logoet' date=' men ikke nogle rød ramme[/quote'] Det er ikke en aktiv rød eller hvid ramme, kun en streg som kun kan ses når man er tæt på. Men som du også skriver, så er det kun lyset under logoet som man kan kontrolere (rødt eller hvidt lys)
Besvaret
Det er ikke en aktiv rød eller hvid ramme, kun en streg som kun kan ses når man er tæt på. Men som du også skriver, så er det kun lyset under logoet som man kan kontrolere (rødt eller hvidt lys)
Oki det er ikke meget lys der kommer, men tag for svar. jeg må vist heller snart få det hængt op på vægen, når man nu har betalt kassen for deres speciele ophæng. Don A Sry for Off topic. Mvh A
Besvaret
Oki det er ikke meget lys der kommer, men tag for svar. jeg må vist heller snart få det hængt op på vægen, når man nu har betalt kassen for deres speciele ophæng. Don A Sry for Off topic. Mvh A
no probs. :D så lærte jeg også lidt jo

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...