Jump to content

Recommended Posts

• Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Sindsygt. Måskr bron skulle bruge sine kameraer på at holde øje med standsende biler i stedet for biler, der kører en smule for stærkt... :(
Det gør de også... Det er derfor man tiltider kun må køre 70 hele vejen. Det er jo farligt med en bil i nødsporet :rolleyes:
Besvaret

Men det er vel egentlig noget af det mest humane trods alt. Her forsvinder hun jo bare...Istedet for et splat foran toget på Svågertorp. Men ret sejt hun overlever et udspring på 57m.... Jeg synes sgu 10m vippen er ret høj når jeg står deroppe og skal lave en bombe......:D

Besvaret

Og det spærrer de ikke broen af for ??? :D Egentligt underligt. Det første dødsfald derude og så ingen lukning....Ikke engang ét minut for at ære den døde. Men de lukker den gerne i flere timer. fordi "nogen" skal flyve henover den.....måske. Der kan man bare se.....

Besvaret

hmmm... men hun overlevede jo netop ikke...der står ikke om hun døde af nedslaget eller nedkøling. Kunne jo sagtens være hun fik så mange indre kvæstelser at de måtte give op på hospitalet. Men som Rikke siger...godt hun ikke sprang ud foran et tog...så var der en togfører og måske nogle passagerer som skulle til psykolog

Besvaret

Jeg kjørte forbi da hun stod klar til å hoppe, og nådde ikke å stoppe opp, for jeg trodde ikke mine egne øyne. Det gikk først opp for meg da var kjørt forbi at hun var i ferd med å hoppe. Da jeg kikket i bakspeilet var hun allerede hoppet..SÅ tragisk. Skyndte meg å kjøre hen til betalingsannlegget og gav beskjed. Stakkars pike, hun var ikke rett gammel.

Besvaret

det er ikke første gang... - med kun 3 timers solskin i november, so far, er det ikke så underligt. - trist at der skal 30min før en helikopter er on-site omk. hovedstaden (troede kun det ku ske i steder som Mogadishu) - broen blev ikke lukket -> the show must go on.

Besvaret
Tror nok man dør af et fald på 57 m, medmindre man har fået vinger på forskud! Farven er ligegyldig. Det er skidt når et menneske kommer derhen så livet ikke er værd at leve, der er jo ingen fortrydelsesret! Thage
hun må have levet lidt siden hun kom på traumacenter efter at ligget 30 min i vandet......... må have landet på fødderne såfremt hun skulle overleve selve faldet....
Besvaret
hun må have levet lidt siden hun kom på traumacenter efter at ligget 30 min i vandet......... må have landet på fødderne såfremt hun skulle overleve selve faldet....
Ved ikke om jeg har set for mange politifilm, men mener at ved dødfundne, skal læge tilkaldes til findested, og det er jo lidt svært i det givne tilfælde. Måske man lettere kan håndtere "død ved ankomst til hospital" Jeg har svart ved at tro på at fald på 57 m ikke er dødeligt, ramme vandet med ben først tror jeg ikke gør den store forskel. Med en acc på 9,81 m/sec2 går det altså stærkt efter 57 m og kraften vandet rammes med er voldsom. Jeg fraråder at bevise at man kan overleve spring fra broen ved forsøg, så skal det da være uvennen man smider ud. Hygge Thage
Besvaret
Puha. Det gør virkelig ondt at læse' date=' vero. Utrolig tragisk, havde hun så bare fået en hurtig død ved nedslaget, i stedet for at ligge 30min i vandet for derefter at dø på hospitalet.[/quote'] Altså jeg ved godt at det ALDRIG er løsningen, og hun må have haft det rimelig skidt over en lang periode, for selvmord er aldrig impulsiv, Så 30 min i vandet efter det spring (går udefra at man ikke er ved bevidsthed når man rammer vandet) er måske bedre for hende end det helvede hun må have levet i dag ind og dag ud. R.I.P.:rose:
Besvaret
når man tager sådan et egoistisk valg' date=' har man sgu godt af at lide lidt ! :scared:[/quote']Du overrasker mig, Miriam. Desperate valg afstedkommes ofte af længere tids lidelse - men det mener du ikke er nok? Ja, selvmord er en egoistisk handling - men i den modsatte ende er egoismen også ofte den der sikrer dig overlevelse i en presset situation. Det er måske heller ikke iorden?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...