Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

1. Hvordan opbevare i jeres dæk. Tænker på om i ligger dem ned eller de står på stativ eller ?? jeg har altid haft mine lagt ned. Men ved ikke hvad der er mest rigtig. 2. Er der nogen som kender et sted at sætte en bil i længer tid. En bonde der evt lejer P-pladser ud i en lade eller noget andet, der er en ven som skal have en mercer af ældre dato opbevaret på ubestemt tid.. Så gør ikke noget det er i sverige, bare det ikke er nørrebro, for der står den nu.. Evt en flere-bils garage indedørs med eget rum eller sådan noget, Kom glad med alle bud uanset pris :)

Besvaret

kan desværre ikke hjælpe med garagen...:flov: jeg bruger et dækstativ fra biltema til 169,- kan tage 4 dæk op til 225... jeg tror ikke det betyder så meget om de ligger eller står med den hårdhed dæk og fælg har..

Besvaret
Hvis de står op, så kommer der flat spots på dækket. Så enten lægger man dem oven på hinanden, eller på et stativ som Juff :-)
ville jeg også mene var den bedste måde at gøre det på..:)
Besvaret

opstår flat spots ikke kun hvis bilen står stille i længere tid...altså bilens vægt presser konstant samme sted på dækket ? det synes jeg google fortæller mig :rolleyes: Tire flat spot occurs after your car has been driven for a long period of time and then parked, this is because when your car is parked the weight of the car is concentrated on a single area of the tire tread which makes the tread area flattens out ------------------------------------- How long can I safely leave my car parked in the garage before the tires develop flat spots? I have 2 yr old regular passenger steel belt tires. Is it enough to periodically roll the car on to the garage apron and back inside? I'm guessing the tires would wind up in the same location. Winter weather prohibts me from moving it any further

Besvaret
opstår flat spots ikke kun hvis bilen står stille i længere tid...altså bilens vægt presser konstant samme sted på dækket ? det synes jeg google fortæller mig :rolleyes: Tire flat spot occurs after your car has been driven for a long period of time and then parked, this is because when your car is parked the weight of the car is concentrated on a single area of the tire tread which makes the tread area flattens out ------------------------------------- How long can I safely leave my car parked in the garage before the tires develop flat spots? I have 2 yr old regular passenger steel belt tires. Is it enough to periodically roll the car on to the garage apron and back inside? I'm guessing the tires would wind up in the same location. Winter weather prohibts me from moving it any further
Det samme sker hvis dækkende bare står op - dækket vejer nok i sig selv, til at trykke ned og lave flat spots. Især hvis de står i en varmere kælder, hvor gummiet blir lidt blødere end ude i det kolde vejr :-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...