Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle i kloge hoveder. Tilgiv en uvidende dansker et naivt spørgsmål, jeg ved jo at i ikke vil hovere over et naivt spørgsmål. Sagen er: Jeg har lige anskaffet mig en extra brobizz sammen med min ordinære. Spørgsmålet er: Tæller de to bizz sammen når man opgører hvornår prisen rammer det rimelige beløb - altså 16 ture ialt eller på begge bizzer hver for sig? Broen synes at fakturere mig som om der var tale om 2 seperate konti, hvilket jeg altså er sur over. Inden jeg brokker mig til broen - og nåske gør mig selv til grin, vil jeg gerne retledes af dette forums altvidende medlemmer.:love2: Skide gråvejr, iøvrigt.:mad: Hilsener Thage

Besvaret

Hej Thage Da vi boede i Malmø for ca. 8 mdr. siden, havde jeg til mit pendler abbonnement en brobizz som fast sad i min bil og på samme abbonnement en ekstra bizz, som kunne lånes ud til venner og familie..... De to jeg havde talte på samme abbonnement........

Besvaret

Det kommer an på hvad du har bestilt....? Man kan have to brobizz'er på ét abonnement - og så tæller de to så at sige samlet i hvornår prisen rammer det rimelige beløb. Men de tæller jo også samtidig på at nå op til det urimelige! Så hvis man bruger to bizzer meget vil man typisk have dem på to abonnementer....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...