JNG Skrevet November 25, 2009 Rapporter Skrevet November 25, 2009 Står med et lille problem, som jeg håber der er en af jer it folk der kan hjælpe med. Har en Harddisk fra en gammel computer, som er smidt ad helvede til. Nu står jeg dog i den situation, at jeg skal bruge et dokument, som lå på skrivebordet. Ud og købe en USB ---> IDE adapter, gjort! I med skidtet, gjort. Harddisken bliver fundet, og jeg leder. Der ligger de sædvanlige mapper, ind i documents and settings ---> All users ( fri adgang ). Fandt dog ud af at jeg skulle ind i Admin mappen ----> Access denied. Hvordan kommer jeg uden om dette? Der er adgang til alle andre mapper, men skrivebordet er der ikke adgang til :( Der lå XP SP2 som styreprogram i, så vidt jeg husker. Nogen programmer, eller andre ting jeg kan gøre? /Jimmy
Gio Besvaret November 25, 2009 Rapporter Besvaret November 25, 2009 Prøv om http://support.microsoft.com/kb/810881 kan hjælpe dig.
JNG Besvaret November 25, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 25, 2009 Jeg er nu blevet ejer af min egen mappe! Tusind tak GIO, problem solved! :th2:
Gio Besvaret November 25, 2009 Rapporter Besvaret November 25, 2009 Jeg er nu blevet ejer af min egen mappe! Tusind tak GIO, problem solved! :th2:Det var da så lidt :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu