TDC Skrevet November 26, 2009 Rapporter Skrevet November 26, 2009 Den her er lige dukket op på broens infoside "Klimakonference i København Start 06.12.2009 | Slut 19.12.2009 I dagene under og umiddelbart før og efter FN's klimakonference COP15 må man påregne ekstra rejsetid, især i retning mod Danmark om formiddagen og i retning mod Sverige om eftermiddagen. Eskortekørsel kan desuden medføre midlertidige lukninger af broen - detaljeret information vil findes på denne side." Fra http://dk.oresundsbron.com/page/50
Mulde Besvaret November 27, 2009 Rapporter Besvaret November 27, 2009 ...Eskortekørsel kan desuden medføre midlertidige lukninger af broen... Skal der da mange eskorter til Sverige??
Gio Besvaret November 27, 2009 Rapporter Besvaret November 27, 2009 Skal der da mange eskorter til Sverige?? Politikerne og deres følge, plus "alle de andre", skal jo bo et sted. Og eftersom hotellerne i hovedstadsområdet er booket i bund, så rykker der rigtig mange over sundet. Jeg vil vove at påstå, at det let kan være tæt på halvdelen der bor herovre i perioden. Det er en usandsynlig stor maskine der går igang under dette møde!
APGraph Besvaret November 27, 2009 Rapporter Besvaret November 27, 2009 De må ta´ toget, er de ikke til klima top møde, så skal de da ikke bruge CO2 i deres biler. De book plads i toget, så vi andre kan komme frem og tilbage uden problemer i bil. mvh A Politikerne og deres følge, plus "alle de andre", skal jo bo et sted. Og eftersom hotellerne i hovedstadsområdet er booket i bund, så rykker der rigtig mange over sundet. Jeg vil vove at påstå, at det let kan være tæt på halvdelen der bor herovre i perioden. Det er en usandsynlig stor maskine der går igang under dette møde!
Gio Besvaret November 27, 2009 Rapporter Besvaret November 27, 2009 De må ta´ toget' date=' er de ikke til klima top møde, så skal de da ikke bruge CO2 i deres biler. De book plads i toget, så vi andre kan komme frem og tilbage uden problemer i bil.[/quote']Utopi...og dobbeltmoralen eksisterer i bedste velgående - også i politikernes hverdag :D Tænk hvis de skulle nedværdige sig til tog-tur med pøbelen (og risikere toget ikke standser i Kastrup og Ørestaden...:th2:)
hr.w Besvaret November 27, 2009 Rapporter Besvaret November 27, 2009 ... mit forslag til "årets bedste kommentar" !! Tænk hvis de skulle nedværdige sig til tog-tur med pøbelen (og risikere toget ikke standser i Kastrup og Ørestaden...:th2:) :th2: - jeg er SÅ enig :D
Lollikken Besvaret November 27, 2009 Rapporter Besvaret November 27, 2009 Skal der da mange eskorter til Sverige?? Jeg troede det var ulovligt i Sverige ;)
TDC Besvaret November 27, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 27, 2009 Og man må næsten gå udfra at de har et stramt program, med nogen tider der skal overholdes. Så er toget nok heller ikke nogen god ide. Men det er lidt fjollet hvor meget plads det tager på Amager i de dage.
splint Besvaret November 27, 2009 Rapporter Besvaret November 27, 2009 Vi kunne også bare selv blokere broen, så de andre ikke kan gøre det:laugh:
briped Besvaret November 27, 2009 Rapporter Besvaret November 27, 2009 http://ekstrabladet.dk/112/article1247764.ece
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu