larscph Skrevet November 28, 2009 Rapporter Skrevet November 28, 2009 Jeg har 4 gange i løbet af de sidste par år haft problemet med min morgenavis at den pludselig udebliver mange dage i træk uden forklaring. Senest nu her hvor jeg siden i mandags ikke har modtaget avis. Naturligvis har jeg klaget til kundeservice hos avisen i Danmark (det er en dansk avis) som har videresendt klagen til Tidningsbärarna - men det har bare ikke resulteret i avisen igen - her til morgen stadig ingen avis. Det er mega irriterende! Og jeg forstår ikke helt hvad det er der sker, fordi Tidningsbärarna virker umiddelbart også uforstående over at jeg ikke modtager avisen - de siget noget med: "Nedanstående abonnemang aktivt och helt ok hos oss. Vi tar kontakt med bud, så att abonnent får sin tidning framöver." og det var så torsdag midt på dagen. Men jeg tænkte bare - er der andre i området er oplever tilsvarende problemer. Eller er det bare min postkasse der er jinxed?
EBL Besvaret November 28, 2009 Rapporter Besvaret November 28, 2009 Jeg har 4 gange i løbet af de sidste par år haft problemet med min morgenavis at den pludselig udebliver mange dage i træk uden forklaring. Senest nu her hvor jeg siden i mandags ikke har modtaget avis. Naturligvis har jeg klaget til kundeservice hos avisen i Danmark (det er en dansk avis) som har videresendt klagen til Tidningsbärarna - men det har bare ikke resulteret i avisen igen - her til morgen stadig ingen avis. Det er mega irriterende! Og jeg forstår ikke helt hvad det er der sker, fordi Tidningsbärarna virker umiddelbart også uforstående over at jeg ikke modtager avisen - de siget noget med: "Nedanstående abonnemang aktivt och helt ok hos oss. Vi tar kontakt med bud, så att abonnent får sin tidning framöver." og det var så torsdag midt på dagen. Men jeg tænkte bare - er der andre i området er oplever tilsvarende problemer. Eller er det bare min postkasse der er jinxed? Jeg var budleder på et avisdistributionsbureau for mange år siden, og husker jeg rigtigt så er problemet næsten altid ude ved budet. Måske har han ikke nøgle til din opgang, kommer til at leverer i naboens postkasse fordi nummeret ikke er tydeligt, måske mangler der et adresse-label i han adressebog, eller også er det en doven hund af et bud der springer din adresse over fordi den af en eller anden grund er besværlig. Så det er alfa og omega at tidningsbärarne følger mundtligt op over for budet og hører hvad problemet er.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu