Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har en kollega der spørger mig om fordele ved at servicere en Saab i det sydlige Sverige. Er der nogle her som har viden om dette (steder/prisforskelle mv.)? Mit umiddelbare svar var "Saab, er det skidt ikke gået rabundus" ;-)

• 2 years later...
Besvaret

Jeg får en fætter fra Svendborg på besøg, og han medbringer sin Saab som trænger til nye forlygter. Han mener at det må være billigere (i hvert fald rent reservedelsmæssigt) at få lavet den her. Han har på nettet fundet fire Saab værksteder i Malmø. Har I nogen erfaring med nogen af dem?

Besvaret
Jeg får en fætter fra Svendborg på besøg' date=' og han medbringer sin Saab som trænger til nye forlygter. Han mener at det må være billigere (i hvert fald rent reservedelsmæssigt) at få lavet den her. Han har på nettet fundet fire Saab værksteder i Malmø. Har I nogen erfaring med nogen af dem?[/quote'] Nu tænker jeg at kursforskellen måske ikke gør det så favorabelt længere? Hvis han alligevel kører forbi KBH, så prøv Auto Anders i Lynge (http://www.autoanders.dk/). Han får en varm anbefaling herfra.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...