Don A Skrevet December 2, 2009 Rapporter Skrevet December 2, 2009 http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-26827931.html?forside de udbygger sydmotorvejen. hvorfor fanden kunne de ikke ha gjort det da de var i gang der nede, :D
Rikke Rost Besvaret December 2, 2009 Rapporter Besvaret December 2, 2009 Er det ikke fortsættelsen af det sidste spor der slutter i Greve pt??? Men ja.....det er fandme da latterligt. Holbækmotorvejen og M4 trænger ad helvede til.
credde Besvaret December 2, 2009 Rapporter Besvaret December 2, 2009 Skulle de ikke hellere se at blive færdig med M3, som er flaskehalsen
swoop Besvaret December 3, 2009 Rapporter Besvaret December 3, 2009 Skulle de ikke hellere se at blive færdig med M3' date=' som er flaskehalsen [/quote'] Har da intet med M3 at gøre, da arbejdet der er i fuld gang (ville bare ønske det stykke de mangler var længere nord på jeg ikke blev forstyrret af det). Er udbygningen af Holbæk-motorvejen ikke allerede vedtaget?
credde Besvaret December 3, 2009 Rapporter Besvaret December 3, 2009 Har da intet med M3 at gøre, da arbejdet der er i fuld gang (ville bare ønske det stykke de mangler var længere nord på jeg ikke blev forstyrret af det). Jo det ved jeg godt, men de kunne måske have presset lidt på for at det bliver færdigt hurtigere end november 2011, men de (Vejdirektoratet) ville jo ikke betale for det, da de synes det første tilbud var for dyrt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu