Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej forum, jeg har læst lidt tråde uden at finde svaret.:rolleye: jeg søger et af de her selvbetjeningsanlæg i Malmø - er der een der kan henvise mig til et godt anlæg? tak og god weekend og jul.:th2: /Søren

Besvaret
Der er et ved Svågertorp, lige ved ST1 tanken. Om det er godt har jeg ingen anelse om =)
Min erfaring er at det afhænger af den person der holder lansen og fører børsten. Og så er det sgu for koldt nu. Hvad med, de ret mange, betjenings vaskerier. Prisen synes ikke højere end selvbetjeningsvaskerierne (ca en hund), men duer de? Hvem vil anbefale hvem - husk adresse. Thage
Besvaret
Min erfaring er at det afhænger af den person der holder lansen og fører børsten. Og så er det sgu for koldt nu. Hvad med, de ret mange, betjenings vaskerier. Prisen synes ikke højere end selvbetjeningsvaskerierne (ca en hund), men duer de? Hvem vil anbefale hvem - husk adresse. Thage
Tag på en shell tank efter klokken 21:00 og bed om en "perfect shine" som er den dyreste vask de har... vasker alle steder på merceren såvidt jeg har set. Indvendigt må du selv kæmpe med :D
Besvaret

Jo, det gør jeg osse. Shell DK og S har ½ pris efter 9 eller 10 aften. Det jeg tænkte på, men ikke fik skrevet godtnok, var de manuelle vaskerier, hvor du smider bilen og en flok af ukendt nationalitet vasker den by hand. Har I erfaring, jeg har ikke turdet endnu. Hilsener Thag

Besvaret
Lidt OT' date=' men nogle der har prøvet den automatiske vask nede ved malmö syd/svågertorp station og kan udtale sig om kvaliteten kontra prisen?[/quote'] Ny er den ikke, men har skiftet ejer sidste år tror jeg. Synes det er ok, hvis det skal gå hurtigt, ellers vasker jeg dog i hånden. Prisen er vistnok 140 kr.
Besvaret
Lidt OT' date=' men nogle der har prøvet den automatiske vask nede ved malmö syd/svågertorp station og kan udtale sig om kvaliteten kontra prisen?[/quote'] Min bil bliver rimelig ren, rimelig hurtigt til en rimelig pris. Det store plus ved den type maskine er at jeg kan have to storjublende trolde på bagsædet, med hver sin franske hotdog.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...