Thyper Skrevet December 13, 2009 Rapporter Skrevet December 13, 2009 Er der ikke et sted man kan logge ind og få et overblik over evt ubetalte parkeringsbøder ? Jeg fik en fornylig der skulle betales til transportstyrelsen konto for felparkeringsafgifter. Jeg har logget ind på ts side hvor der står diverse oplysninger om min bil men intet om parkeringsbøder.
jacob.hansen Besvaret December 13, 2009 Rapporter Besvaret December 13, 2009 Det er måske fordi du har misset at betale afgiften rettidigt...så overgår de til Transportstyrelsen, fx fra Parkering-Malmö.
Thyper Besvaret December 13, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret December 13, 2009 Nej, det første girokort var til transportstyrelsen. Jeg så endda hun udskrev bøden, jeg havde parkeret i en lastbil lastzone.
Gio Besvaret December 13, 2009 Rapporter Besvaret December 13, 2009 Har du frågor om parkeringsanmärkningar? Kontakta vår kundtjänst för fordonsfrågor på 0771- 14 15 16. http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordon/Parkeringsanmarkning/
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu