Paul Skrevet December 17, 2009 Rapporter Skrevet December 17, 2009 Denne uge har godt nok været træls når det kommer til Øresundståget. Kan dårligt huske hvornår jeg sidst har set en train manager (konduktør), og halve timer i den bidende frost på Svågertorp er årsagen til min næse drypper og hals kradser. Den sædvanlige gelinde facon pendlere giver hinanden plads til at komme på og af toget er gået fløjten med topmødekvæget og skiturister i overtal. :thumbdown Glæder mig til i morgen - sidste dag før 14 dages vinterferie. ;)
Ann Besvaret December 17, 2009 Rapporter Besvaret December 17, 2009 Nogen tips om hvilken togafgang der er bedst i morgen? Skulle gerne være på Ørestads station ved 8-tiden, men prøver at undgå de lange ventertider på Svågertorp - hvis muligt.
Basse Besvaret December 17, 2009 Rapporter Besvaret December 17, 2009 Spærretiden for broen er rykket en time frem - og ifølge skånetrafikkens hjemmeside, er det togene mellem 8 og 9 der er befolket med klimatopmøde folk. Jeg satser på en 7.22 fra centralen - hvis bussen når frem i tiden, ellers en 7.42.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu