Kim Andersen Skrevet December 21, 2009 Rapporter Skrevet December 21, 2009 Formidler alle former for vagt og sikkerheds opgaver til arrangementer, koncerter, diskoteker, ungdomsinstitutioner, Stationærvagt, Byggepladsvagt m.m. ligledes er vi Danmarks eneste Private Vagtfirma, der assisterer med egne bombe og Narkotikahunde. Få et uforbindende besøg og efterfølgende tilbud, når vi kender virksomheden og jeres behov for Vagt & Security. send en mail og jeg kontakter dig. karina_og_kim@hotmail.com
Rikke Rost Besvaret December 21, 2009 Rapporter Besvaret December 21, 2009 Uden jeg skal være en dommer for kvaliteten af dit arbejde, så ville det nok være en kende mere prof, såfremt du havde en rigtig firmamail og evt en hjemmeside man kunne se....
Menace Besvaret December 21, 2009 Rapporter Besvaret December 21, 2009 Uden jeg skal være en dommer for kvaliteten af dit arbejde' date=' så ville det nok være en kende mere prof, såfremt du havde en rigtig firmamail og evt en hjemmeside man kunne se....[/quote'] Helt enig En hotmail udstråler alt andet end seriøsitet
Kim Andersen Besvaret December 25, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret December 25, 2009 Hej Rikke og Menace Jamen så får i da hjemmesiden her :th2: http://www.danminar.dk
Nicode Besvaret December 26, 2009 Rapporter Besvaret December 26, 2009 Jamen så får i da hjemmesiden her :th2: http://www.danminar.dk Uden at kommenterer designet af sitet yderligere;), syntes jeg at indholdet virker seriøst.. Af ren nysgerrighed, hva koster en trænet hund??
Kim Andersen Besvaret December 26, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret December 26, 2009 Mht. priser :th2:
michael k Besvaret December 26, 2009 Rapporter Besvaret December 26, 2009 Uden at kommenterer designet af sitet yderligere;), syntes jeg at indholdet virker seriøst.. Af ren nysgerrighed, hva koster en trænet hund?? du kan regne med at det ofte koster mere end en rullemarie
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu