Junkeren Skrevet December 21, 2009 Rapporter Skrevet December 21, 2009 I dag var den gal igen. Jeg stod ved terminal 2 i Kastrup få minutter i Graahundsbussens afgang kl. 18. Da den blev godt 18:30 rykkede jeg inden for i håb om at kunne mærke mine fødder og gik igen ud 10 min før planmæssig afgang kl. 19:15. Tror I der kom en bus??? Mere end almindelig halvsur hoppede jeg på toget og måtte tage en dyr taxi fra Svågertorp. Den var også gal med Graahunden onsdag i sidste uge. Dengang sprang de afgangen over kl. 16. Nogen der ved hvad der sker? Er det blevet praksis at springe hele afgange over ved fx sygdom? Eller er det bare Kastrup der ryger, hvis tidsplanen ikke bliver overholdet? Jeg er bestemt ikke tilfreds...
Jalibath Besvaret December 21, 2009 Rapporter Besvaret December 21, 2009 Hej Forstår din frustration og ærgelse, men synes du skal ringe 44684400 og tale med de ansvarlige istedet. Det kan være de har en sms-tjenste du kan tilmelde dig, så du får information om driftsforstyrrelser?
Thage Løbner Besvaret December 21, 2009 Rapporter Besvaret December 21, 2009 Manden hedder Jørgen Andersen. Afgangen efter din kom heller ikke, så jeg måtte til KBH og hente en stivfrossen madame. Ringer jørgen andersen imorgen. 999 plejer da at være rimelig stabil - lidt forsinket men ok Hilsener Thage
Junkeren Besvaret December 21, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret December 21, 2009 De får et ring i morgen. Den slags skal holde op med det samme - ærgeligt hvis det eneste offentlige alternativ til de kronisk forsinkede tog også begynder at svigte.... topmøde og frostvejr eller ej.
Gio Besvaret December 21, 2009 Rapporter Besvaret December 21, 2009 ærgeligt hvis det eneste offentlige alternativ til de kronisk forsinkede tog også begynder at svigte.... topmøde og frostvejr eller ej.Offentlige?
RS6 Besvaret December 22, 2009 Rapporter Besvaret December 22, 2009 Manden hedder Jørgen Andersen. Afgangen efter din kom heller ikke, så jeg måtte til KBH og hente en stivfrossen madame. Ringer jørgen andersen imorgen. 999 plejer da at være rimelig stabil - lidt forsinket men ok Hilsener Thage Meget simpelt, der står tydeligt i deres køreplan at de d. 21-22-23 kører lørdagskøreplan, den kører ikke via Kastrup om aftenen. Og færre afgange både morgen og aften. Jeg er enig i at det er uheldigt at de kører lørdagskøreplan disse dage, men det står i køreplanen!!
Junkeren Besvaret December 22, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret December 22, 2009 Meget simpelt, der står tydeligt i deres køreplan at de d. 21-22-23 kører lørdagskøreplan, den kører ikke via Kastrup om aftenen. Og færre afgange både morgen og aften. Jeg er enig i at det er uheldigt at de kører lørdagskøreplan disse dage, men det står i køreplanen!! Ja, det har jeg så også lige fundet ud af ved at ringe til dem. Det står der intet om ude ved stoppestederne. Klaphatte - fandme godt der er en konebil klar efter nytår.
Basse Besvaret December 22, 2009 Rapporter Besvaret December 22, 2009 Ja' date=' det har jeg så også lige fundet ud af ved at ringe til dem. Det står der intet om ude ved stoppestederne. Klaphatte - fandme godt der er en konebil klar efter nytår.[/quote'] Købt en slk igen ? hehe
Junkeren Besvaret December 22, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret December 22, 2009 Købt en slk igen ? hehe nej, en gammel a-klasse til fruen. Hellere brokke sig over broen end at fryse løgene af ved stoppestederne ;)
Thage Løbner Besvaret December 22, 2009 Rapporter Besvaret December 22, 2009 nej' date=' en gammel a-klasse til fruen. Hellere brokke sig over broen end at fryse løgene af ved stoppestederne ;)[/quote'] Tja, man skal jo engang imellem lære at det sorte er bogstaverne. Det ville dog have været god service med et opslag i bussen, men det er vel formeget at forlange.:thumbdown Nu havde vi ikke problemer med at fryse løgene, det var min kone der stod der og blomstrede. Jeg holder mig til en varm bil. Så kan hun vel lære at køre bil!!! Ha nu en god jul allesammen. Thage
Vicksen Besvaret December 22, 2009 Rapporter Besvaret December 22, 2009 Ja' date=' det har jeg så også lige fundet ud af ved at ringe til dem. Det står der intet om ude ved stoppestederne. Klaphatte - fandme godt der er en konebil klar efter nytår.[/quote'] Øøøøøh.... Gråhund busserne er 'klap-hatte' fordi du ikke kan læse en køreplan....Det hænger vist ikke helt sammen, he he he Glædelig jul
Basse Besvaret December 22, 2009 Rapporter Besvaret December 22, 2009 nej' date=' en gammel a-klasse til fruen. Hellere brokke sig over broen end at fryse løgene af ved stoppestederne ;)[/quote'] Nej nej nej - sig ikke din kone har valgt sådan en papkasse ? - Ville tro hun var mere tilfreds med en polo f.eks ? - eller er det fordi lasterummet er tilpas stort til barnevogn mv. i en a-klasse ?
RS6 Besvaret December 22, 2009 Rapporter Besvaret December 22, 2009 Klaphatte Ja' date=' det har jeg så også lige fundet ud af ved at ringe til dem. Det står der intet om ude ved stoppestederne. Klaphatte - fandme godt der er en konebil klar efter nytår.[/quote'] Jeg er enig i at det er for dårligt, at informationen ikke står på stoppestedet, og at de i sådanne tilfælde burde lave en "lap papir" i busser hvor der står at bussen kører på alternativ køreplan i disse dage. Men man kan vel også sige, at Graahundbussen ikke har den bedste forhistorie med at informere passagerene om ændringer. En lille aktion kunne være at vi alle ringer til dem hver dag i en uge, og spørger hvad køreplan de kører efter den næste dag....så kan de måske lære det!? Men at købe en bil fordi man ikke kom med bussen en dag går vel under betegnelsen "overreaktion"......
Junkeren Besvaret December 22, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret December 22, 2009 Så bliver der skudt med løst herinde... man er altså ikke en analfabet, fordi nogen retter i køreplanen uden at sige det. :) Nåmen gråhunden fik en sidste chance i eftermiddags. Nu havde de jo lovet at den ville køre efter lørdagsplanen. Efter små 40 minutter på Kgs Nytorv havde jeg fået nok. Fair nok med lidt forsinkelse, når det sner, men det kan sq ikke blive ved (vi er tilbage ved den med løgene...). Hvis nogen vil købe de resterende 15 klip på mit rabatkort er de hermed til salg for stærkt reduceret pris. Jeg har gjort hvad jeg kan for at bruge dem, men der kommer bare ingen bus. Konebilen er naturligvis ikke anskaffet på baggrund af en enkelt episode. Men junior begynder i dagis i næste måned, og kollektiv transport over sundet er simpelthen bare for ringe og vil koste alt for mange ekstra timer i institution.
RS6 Besvaret December 22, 2009 Rapporter Besvaret December 22, 2009 Så bliver der skudt med løst herinde... man er altså ikke en analfabet, fordi nogen retter i køreplanen uden at sige det. :) Nåmen gråhunden fik en sidste chance i eftermiddags. Nu havde de jo lovet at den ville køre efter lørdagsplanen. Efter små 40 minutter på Kgs Nytorv havde jeg fået nok. Fair nok med lidt forsinkelse, når det sner, men det kan sq ikke blive ved (vi er tilbage ved den med løgene...). Hvis nogen vil købe de resterende 15 klip på mit rabatkort er de hermed til salg for stærkt reduceret pris. Jeg har gjort hvad jeg kan for at bruge dem, men der kommer bare ingen bus. Konebilen er naturligvis ikke anskaffet på baggrund af en enkelt episode. Men junior begynder i dagis i næste måned, og kollektiv transport over sundet er simpelthen bare for ringe og vil koste alt for mange ekstra timer i institution. Niklas kørte 60km/t over broen, sammen med alle bilerne. I byen kunne han kun køre 40km/t.....og med den kørsel i 3-4 timer bliver man en time eller mere forsinket. Trist men de er ikke herrer over vejret. Den anden dag var jeg med et STÆRKT forsinket tog fra København, det tog lige 1 time og 40min at komme fra Hovedbanegården til Centralen....:thumbdown Når vejret ikke arter sig har bussen klart en svaghed, men ellers er den langt mere stabil end toget...men er enig i at har man forpligtigelser her eller der er det en klar fordel at have en bil at pendle i.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu