Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey Min kone ville gerne have en lille pendlerbil så d. 10/10-09 kørte vi ud og bestilte en lille bil til hende Da hendes krav var automatgear, så have de ingen nye på lager og den skulle bestilles hjem. Vi fik af vide at der godt kunne være noget ventetid da den lige skulle samles først. Idag er det 13 uger senere og stadig ingen bil. Den kontrakt vi underskrev med sælger står der at vi kan ophæve bestillingen ved 12 uger, men vi er jo ikke interesseret i at skulle et andet sted hen og bestille en bil der først skal bestilles hjem med yderligere ventetid... Venter man bare eller ?

Besvaret
Hey Min kone ville gerne have en lille pendlerbil så d. 10/10-09 kørte vi ud og bestilte en lille bil til hende Da hendes krav var automatgear, så have de ingen nye på lager og den skulle bestilles hjem. Vi fik af vide at der godt kunne være noget ventetid da den lige skulle samles først. Idag er det 13 uger senere og stadig ingen bil. Den kontrakt vi underskrev med sælger står der at vi kan ophæve bestillingen ved 12 uger, men vi er jo ikke interesseret i at skulle et andet sted hen og bestille en bil der først skal bestilles hjem med yderligere ventetid... Venter man bare eller ?
13 ugers ventetid er vist meget normalt, men går der meget længere kan jeg godt forstå hvis du bliver lidt negativ. Har du hørt din forhandler om hvor langt din bil er nået i produktionen?
Besvaret

evt pres dem lidt ned i pris vha trusler om ophävelse af kontrakt ikke sikkert det sker men måske de skynder lidt på i den anden ende for at undgå det ... og måske i endda får et lille nedslag .. man ved aldrig

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...