Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der kan anbefale et godt og billigt 'Self Storage' firma á la Shurgard men måske til priser der ikke helt er på højde med Shurgard? Det skal selvfølgelig være i orden, men til de 800 sek om måneden som Shurgard skal have for et lille rum så er det nærmest billigere bare at smide sagerne ud og købe nyt senere :rolleyes:

Besvaret

Jeg er lige med på en lytter. Jeg er nemlig også meget interesseret i at finde et sted, hvor man ikke bliver ruineret hvis man skal have noget opmaksineret i længere tid. (Jeg er dog også interesseret i steder mellem Malmø og Helsingborg)

Besvaret
Jeg er lige med på en lytter. Jeg er nemlig også meget interesseret i at finde et sted, hvor man ikke bliver ruineret hvis man skal have noget opmaksineret i længere tid. (Jeg er dog også interesseret i steder mellem Malmø og Helsingborg)
Jeg har et tilbud fra Stridhs i Helsingborg, som siger 65,- pr. kubikmeter pr. måned. Umiddelbart lyder det ikke dyrt.
Besvaret

Nej det lyder ikke så dyrt. Jeg ved ikke lige hvor meget plads jeg skal bruge. Indtil videre er det en sofa, en sovesofa og en madres til en dobbeltseng, som jeg nok for brug for at opmaksinere 1 års tid.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...