larscph Skrevet January 19, 2010 Rapporter Skrevet January 19, 2010 Er der nogen der kan anbefale et godt og billigt 'Self Storage' firma á la Shurgard men måske til priser der ikke helt er på højde med Shurgard? Det skal selvfølgelig være i orden, men til de 800 sek om måneden som Shurgard skal have for et lille rum så er det nærmest billigere bare at smide sagerne ud og købe nyt senere
polar Besvaret January 19, 2010 Rapporter Besvaret January 19, 2010 Her har du en liste over firmaer, som har opmagasinering i Malmø området Kender dog ikke til nogen af dem. http://gulasidorna.eniro.se/query/what/cs/geo_area/malm%F8/header_code/R1000281/search_word/magasinering%2C%2Blagring
larscph Besvaret January 19, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 19, 2010 Tak for det.... :) Jeg søger dog gerne nogen konkrete anbefalinger - hvis der er nogen der har?
Maria Besvaret January 20, 2010 Rapporter Besvaret January 20, 2010 Jeg er lige med på en lytter. Jeg er nemlig også meget interesseret i at finde et sted, hvor man ikke bliver ruineret hvis man skal have noget opmaksineret i længere tid. (Jeg er dog også interesseret i steder mellem Malmø og Helsingborg)
Thomas Besvaret January 20, 2010 Rapporter Besvaret January 20, 2010 Hvor meget plads og hvor lang tid?
Carsten H Besvaret January 21, 2010 Rapporter Besvaret January 21, 2010 :) er også med på en lytter. Jeg har pt. booket et rum hos Shurgard Ystadvägen. Jeg synes nu ikke priserne er så slemme, men kigger da gerne efter noget billigere..
larscph Besvaret January 21, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 21, 2010 Carsten - hvad giver du hos dem og for hvor stort et rum? Det jeg er ude efter er 4-6 kvm i første omgang i 12-24 mdr....
jpc Besvaret January 21, 2010 Rapporter Besvaret January 21, 2010 Jeg er lige med på en lytter. Jeg er nemlig også meget interesseret i at finde et sted, hvor man ikke bliver ruineret hvis man skal have noget opmaksineret i længere tid. (Jeg er dog også interesseret i steder mellem Malmø og Helsingborg) Jeg har et tilbud fra Stridhs i Helsingborg, som siger 65,- pr. kubikmeter pr. måned. Umiddelbart lyder det ikke dyrt.
Maria Besvaret January 21, 2010 Rapporter Besvaret January 21, 2010 Nej det lyder ikke så dyrt. Jeg ved ikke lige hvor meget plads jeg skal bruge. Indtil videre er det en sofa, en sovesofa og en madres til en dobbeltseng, som jeg nok for brug for at opmaksinere 1 års tid.
Busk Besvaret January 22, 2010 Rapporter Besvaret January 22, 2010 Nettoflytt har 10 m2 hos Nettoflytt på Norra Bulltoftavägen. Det koster 95 SEK pr. m2. pr. md.
Carsten H Besvaret January 22, 2010 Rapporter Besvaret January 22, 2010 Carsten - hvad giver du hos dem og for hvor stort et rum? Det jeg er ude efter er 4-6 kvm i første omgang i 12-24 mdr.... Jeg giver 2017sek for 12m2. det er omtrent de samme priser som i Dk
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu