Basse Besvaret July 18, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 18, 2010 Smid en PM til Miriam, så får du info der :-) Der kommer nok en 30 biler vil jeg skyde på. Kan ikke huske hvor mange vi normalt er på Sturup. Og så koster det lidt penge. Det er fra 16.30(17.00 hvis du ikke skal køre)-20.00 Det plejer at være skide sjovt, uanset ens evner på en bane. Man blir delt op i 3 hold - Nybegyndere, lettere øvede og til sidst de hurtige og øvede :D Alle passer på deres biler, vi skal også hjem igen hele jo - så der blir kørt fornuftigt - eller fornuftigt hvad banekørsel angår :-) Og der er plads til alle slags biler - pointen er at lære sin bil at kende, have det sjovt og køre sikkert. Ikke hvor hurtig man er rundt på banen osv.
Troejborg Besvaret July 18, 2010 Rapporter Besvaret July 18, 2010 Smid en PM til Miriam, så får du info der :-) Der kommer nok en 30 biler vil jeg skyde på. Kan ikke huske hvor mange vi normalt er på Sturup. Og så koster det lidt penge. Det er fra 16.30(17.00 hvis du ikke skal køre)-20.00 Det plejer at være skide sjovt, uanset ens evner på en bane. Man blir delt op i 3 hold - Nybegyndere, lettere øvede og til sidst de hurtige og øvede :D Alle passer på deres biler, vi skal også hjem igen hele jo - så der blir kørt fornuftigt - eller fornuftigt hvad banekørsel angår :-) Og der er plads til alle slags biler - pointen er at lære sin bil at kende, have det sjovt og køre sikkert. Ikke hvor hurtig man er rundt på banen osv. Det lyder super hyggeligt i hvert fald.. Pm er sendt til Miriam.. :D Det er nemlig lige præcis sådan noget kæresten gerne vil.. Så altså hvis der skal køres, skal i nok regne med at se mig på sidelinjen og kæresten i bilen.. - Han har 100 % styr på det i hvert fald :D Jeg tror han bliver ret glad når jeg fortæller ham det her.. hehe.. Nåå men, i kan nok godt regne med at se os så.. medmindre der er et eller andet der går helt galt..
Kvalm Besvaret July 18, 2010 Rapporter Besvaret July 18, 2010 Det plejer at være skide sjovt, uanset ens evner på en bane. Man blir delt op i 3 hold - Nybegyndere, lettere øvede og til sidst de hurtige og øvede :D Alle passer på deres biler, vi skal også hjem igen hele jo - så der blir kørt fornuftigt - eller fornuftigt hvad banekørsel angår :-) Og der er plads til alle slags biler - pointen er at lære sin bil at kende, have det sjovt og køre sikkert. Ikke hvor hurtig man er rundt på banen osv. Arrangement under Miriams vinger kan varmt anbefales - der er styr på det samt masser af køretid !
Troejborg Besvaret July 18, 2010 Rapporter Besvaret July 18, 2010 Arrangement under Miriams vinger kan varmt anbefales - der er styr på det samt masser af køretid ! Lyder godt :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu