Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Elsker jo Audi, så jeg handlede lige et bette ringværktøj ind i dag..... Får den i næste uge. Bum bum..... Hvad har i på bedding???
Hva´helvede snakker du om?:)
Besvaret
Elsker jo Audi, så jeg handlede lige et bette ringværktøj ind i dag..... Får den i næste uge. Bum bum.....
gratz :th2: en TT-RS formoder jeg? :)
Hvad har i på bedding???
Det bliver jo med al sandsynlighed en 2010 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR 5MT i hvid for mit vedkommende. :) Bestillingen falder nok primo marts med forventet levering medio/ultimo juni. Og den skal helt sikkert have en tur hos JRM Racing (~380HK) efter garantiperiodens udløb.
Besvaret

En frisør med extra fart ? - aka TT RS ? :D griner Tillykke med bilen. I sådan et vejr overvejer jeg at køre ind og hente en Landrover istedet for bimmeren hehe, var nær aldrig kommet op af afkørelsen mod malmö c. Men ok, havde det været tør asfalt og drift, tror jeg at min vinkel var rigtig god griner. Årets bil er stadig ikke helt afklaret - men noget nyt kommer i marts/april i hvert fald. Men budgettet er skrumpet denne gang griner. Gad godt have en evo - men gider ikke manuelt gear til hver dag altså :( og deres aut.gear. er jo helt fucked up i 2009 modelåret, og 2010 koster sq for meget.

Besvaret

Ja....hurtig klip kommer til at betyde noget helt andet....:D Men ja. Nu kunne jeg sgu ikke dy mig længere. Den skal sgu under 8:30 på ringen.....og lyden af den 5 benede turbo motor med Gallardo topstykke, er helt fantastisk. Og så bliver den sgu leveret på min fødselsdag....:)

Besvaret
Ja....hurtig klip kommer til at betyde noget helt andet....:D Men ja. Nu kunne jeg sgu ikke dy mig længere. Den skal sgu under 8:30 på ringen.....og lyden af den 5 benede turbo motor med Gallardo topstykke, er helt fantastisk. Og så bliver den sgu leveret på min fødselsdag....:)
Du må lige fikse så man kan se og høre den :-) Se om den slår lyden af en 4.0L fra BMW :D Hurtig klip ? måske karse klippet ? :D Ahh ja, hvem der ikke var 194 cm og ben så lange som eiffeltårnet, så kunne en TT være et alternativ hehe
Besvaret

Der er lidt her...

og her
Du må lige fikse så man kan se og høre den :-) Se om den slår lyden af en 4.0L fra BMW :D Hurtig klip ? måske karse klippet ? :D Ahh ja, hvem der ikke var 194 cm og ben så lange som eiffeltårnet, så kunne en TT være et alternativ hehe
Besvaret

Kommer i tanke om det er den gamle model jeg prøvede, som jeg ikke kunne side i - og den nye er størrer Hmmm......kunne være man skulle se på en trods alt i 3.2 versionen. Må finde et sted, uden en irreterende sælger - skal bare sidde i den og se om jeg kan være der. Bilen blir importeret anyway.

Besvaret

Find en Audi dealer......og ja når man først er kommet ind, så er der forbløffende god plads. Har mere hovedhøjde end min RS6'er. Så det er skide godt.... Men udsynet er satme ikke noget at råbe hurra for. Så der ryger et integreret bakkamera på den, der går via den originale navi..... Det eneste den mangler, er Alcantara tag indeni....og det kommer der om ikke så længe...Men det bliver handlet i Tyskland.

Besvaret

Så er i jo nogle der bliver her i sv.Så i tv.Igård om dem som er på vej hjem til dk.De har nok lige betalt sidste afdrag på bilen.Det er noget af et tab med ny bil her i sv.Er lige blevet tilbudt en Wv touran 3år gl.Med näste alt i udstyr .Pris i 2006.svkr.320.000.nu til den gamle her 80.000sv.kr.Er vel ikke så galt.har gået 132000km.alle service over holdt.MVH:JENS_REN::kiss:

Besvaret

Nej det er ret grotesk hvad der er af værditab på "alm" biler..... Den eneste chance man har for at komme nogenlunde helskindet igennem, er hvis man har noget der er specielt....det er der altid købere til. Min egen RS6'er gik til en superpris i forhold til det der var budt herovre.....Så det kan godt betale sig at vente og så hugge hurtigt når det byder sig.

Besvaret
Nej det er ret grotesk hvad der er af værditab på "alm" biler..... Den eneste chance man har for at komme nogenlunde helskindet igennem, er hvis man har noget der er specielt....det er der altid købere til. Min egen RS6'er gik til en superpris i forhold til det der var budt herovre.....Så det kan godt betale sig at vente og så hugge hurtigt når det byder sig.
Mine störste mareridts var en MB 350 (W211 fra 05´) og en Audi A6 2,7T (00´). Begge var 3-4år gamle og UMULIGE at sälge. Specialbiler er ret lette.......
Besvaret

Ja...skal jeg ha "alm" bil, så køber jeg sgu en Starlet igen......:D Nu har jeg købt en minibus til hele familien også, så nu skal der ikke handles bil meget længe. Nu skal den bygges om og nydes i fulde drag.....:)

Besvaret

Der bliver desværre ikke plads i budgettet til en ny bil til os i år, men en Landrover Discovery 3 med et par år på bagen, handler vi om et par måneder :th2: Den falder fuldstændigt uden for kategori, i forhold til de biler i snakker her... men nu da du spurgte ;) Jasper

Besvaret

Den bliver for fed den TT RS, glæder mig til at høre brummen fra den 5 cyl turbo motor :th2: Har ikke selv planer om ny bil i år, skal jo først lige nå at nyde V8-eren som jeg kun har haft siden oktober. Basse: 4 liter V8, hvad er det for en bette motor? Den skal mindst være på 5.4 liter :p

Besvaret
Gad godt have en evo - men gider ikke manuelt gear til hver dag altså :(
Come on, Bassemand. Du har manuelt gear i din M3. Det kan da ikke være så forfærdeligt. En Evo er om noget en endnu mere rå køreoplevelse end en M'er. Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan et tomatgear passer ind i ligningen. :confused: Hvad blev der af:
SMG er for dovne gamle mænd :D manuelt er da bomb :)
:tongue2: :tongue2:
Besvaret

Jeg kan slet ikke li jer mere griner - finder gamle indlæg og bruger det imod mig hehe. Credde: hehe det triste er, at de er stor set lige hurtige og bruger det samme i benzin griner. Men vi kan bytte du skal bare lige ligge et par hundrede tusinde oven i merceren griner. Fredrik: Har netop manuelt nu, derfor jeg skal have aut.gear - manuelt er ikke fedt i bytrafik. Er kun fedt på bane og på motorvej for at gear ned :D Og så er mit bytte altså rent økonomisk, er glad nok for M3'eren nu. Så de andre ting jeg har brokket mig over er faldet i baggrunden. Men skal man have ny hybel, så skal man spare hvor det er nemest, og det er bilen. Jow manuelt gear, hvis det var som i min gamle 996'er - så ville jeg kunne leve med det :D På trods af hvor god en M3 er, så kan BMW ikke lave manuelle gear - for lang vandre afstand mellem gearene til motoren/kørestilen syns jeg, og den er alt andet end præcis. Fra 6. til 4. f.eks - der skal du være heldig at ramme det første gang. Og så syns jeg ens kørestilling er mangelfuld, når man er 194 cm lang syns jeg. Ellers super bil faktisk :-) Så lidt brok over den er der trods alt griner. Jeg blir nok aldrig helt tilfreds med mine biler griner - sådan er det når man bruger samme bil til både pendling og bane :(

Besvaret

TOTAL off-topic: Hvem kan lige oversätte flg korrekt til svensk: Bilen er nysynet uden anmærkninger.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...