Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hvis alt går vel ' date='så kommer den hjem på tirsdag.....lige til min fødselsdag :) Så det er en go' gave...[/quote'] Kan vi få nogle flere specs!!!`? Har set der står 3-4 hvide helt nye til salg. Alle coupéer
Besvaret

Jamen det er den ude fra DinBil i Malmø..... Suzuka grå med det meste. Jeg vil bevidst ha den uden parkeringssensor og Magnetic Ride.... Der kommer nemlig bakcam på i nr plade lyset og Bilstein PSS10. Det eneste jeg skal eftermontere på et tidspunkt er alcantara indertag. Det vil jeg ha igen....for jeg monterer recaro kulfiberstole i den og der skal midterdelen være i samme farve som taget... Og så ryger der 20" OZ Ultraleggera på i matsort....større bremser og bøsninger fra Powerflex hele vejen rundt. Det er det.....kommer her i løbet af de næste par måneder. Og så får den også lige lidt større IC, trykrør, nyt indsug og udstødning..... Så jeg regner med den lander 450+hk /650-700nm....Så den bliver ok hurtig. Vejer jo kun 1450kg...

Besvaret

JOw...det har de kørt med i bænk på den. Så der skulle absolut være muligheder. 450 er fint.....500 ville være fantastisk. Dog skal den kunne holde til daglig brug.... Så den skal ikke presses helt vildt. Men vi finder jo nok ud af det inden længe.....:)

Besvaret

Så kom min handel også i hus. Fik en fantastisk indbyttepris på min A6'er, så den bliver byttet til en Golf 1,6 tdi Bluemotion DSG... En rigtig pendlerdjævel med 25 km/l Men får lige lov at køre de næste 10-12 uger i audien før golfen er klar.

• 2 years later...
Besvaret
Der går ikke længe før jeg handler mine ringe ind til fordel for en Mercedes E Coupe 350 CDI' date=' et smut forbi Brabus, og så tror jeg at pendlergryden er klaret for de næste par år :).[/quote'] Er det så dem her man skal forbi http://www.onz-improvement.se/ eller findes der andre steder? Hvis man får tunet en MB, er der så nogen der ved hvordan det forholder sig med garantien efterfølgende?
Besvaret
fabriksgarantien ryger hvis du oem tuner din nye bil. Jeg mener ikke mercedes tilbyder fabrikstuning af deres biler, lige som volvo gør f.eks.
Præcis det jeg mener. Jeg håbede bare der var nogen der kunne gøre det for en Mercedes

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...