Badi Skrevet January 30, 2010 Rapporter Skrevet January 30, 2010 Hej Alle Siden jeg ikke kan finde svaret ved at søge i forumet håber jeg at der er nogen der kan hjælpe! Som det fremstår af titlen er jeg en glad ejer af en Audi a6 2.0 T! Jeg har hørt meget skidt om Din Bil malmø så jeg tænkte på alle jer Audi ejere og hvor i servicere jeres biler? Jeg skal til at skifte de bageste klodser meget snart og så skal jeg have lavet et service om et par mdr. Er der nogen der har en ca. pris på hvad det muligvis kommer til at koste og hvor jeg kan få det lavet! Det skal helst være et autoriseret værksted, fordi jeg gerve vil have stempel i biblen :-) Jeg bor i Malmø, men det gør ingenting hvis værkstedet er et sted i skåne! På forhånd tak
credde Besvaret January 31, 2010 Rapporter Besvaret January 31, 2010 Din Bil i Trelleborg er modsat Malmö ganske fornuftige! Peter Holst har desværre ikke Bilcentrum AB i Hörby længere
Guest PeterK Besvaret January 31, 2010 Rapporter Besvaret January 31, 2010 I sommer´s fik jeg lavet 120.000km på min Audi Cab hos Audi Malmö og jeg var rimelig tilfreds med servicen. Dog kostede det sek 21.000, men fik også ny tandrem+tändstift m.m. BMW Malmö er også meget udskäldt i dette forum, men personligt har jeg altid fået god service. Senest et 90.000km eftersyn i sidste uge på min 535d, som kostede sek 4.500!! Jeg tror man kan väre heldig og uheldig ALLE steder!! MEN klart det er lettere at opnå en bedre service samme sted hvor man har köbt bilen. Brokker man sig, får man som regel fikset tingene! Ja det er altså min oplevelse!!
Martin_M Besvaret February 1, 2010 Rapporter Besvaret February 1, 2010 Jeg har fået lavet alle sercives på min A6'er hos Motorcenter Skurup - og er helt tilfreds med både pris og service... http://www.motorcenter.se/
brevadt Besvaret February 1, 2010 Rapporter Besvaret February 1, 2010 Har hørt om flere der tager syd for grænsen til Flensborg. Ved ikke om der er nogle her inde der har erfaringer med dette?
TNI Besvaret February 1, 2010 Rapporter Besvaret February 1, 2010 Din Bil i Trelleborg er modsat Malmö ganske fornuftige! Peter Holst har desværre ikke Bilcentrum AB i Hörby længere Hvad!!!!!!!!!????
Badi Besvaret February 1, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 1, 2010 Jeg har fået lavet alle sercives på min A6'er hos Motorcenter Skurup - og er helt tilfreds med både pris og service... http://www.motorcenter.se/---------------------- Lyder meget spændende Martin. Kan du fortælle hvad du skulle give for service m.m. ??
Martin_M Besvaret February 1, 2010 Rapporter Besvaret February 1, 2010 Mener prisen for 30000 km var omkring 4000 sek Og prisen for 60000 km var vist omkring 6000 sek...
Badi Besvaret February 4, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 4, 2010 Det lyder rimelig Martin! Tror det bliver motorcenter når tiden er inde til service! Tak for svarene alle sammen ! Badi
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu