Mohlin Skrevet January 30, 2010 Rapporter Skrevet January 30, 2010 Vi har en liten digitalkamera, en HP R817 som (givetvis) inte görs längre. Min PC kör på Windows 7 och den programvara (på CD) som kom med kameran fungerar inte på W7. Doh!! Det högsta är Vista, har försökt downloada en sån variant men det gick inte att fuska sig runt på det sättet, tyvärr... det vill överhuvudtaget inte installera, det kommer upp ett fönster med ett felmeddelande. Jag har googlat men kan inte hitta nån direkt "R817 W7 driver-fix" link, men på nåt sätt ska man väl kunna föra över bilderna från kameran till PC:n? Jag vill inte köpa ny kamera för att Microsoft byter os. Nån som har en work-around?
biz Besvaret January 30, 2010 Rapporter Besvaret January 30, 2010 Har du prøvet at højreklikke, egenskaber og vælge "compatibility mode" med vista driveren?
Mohlin Besvaret January 30, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2010 Pinsamt...hur många gånger har man sagt till folk "Har du läst manualen?". Tja, om man nu följer sina egna goda råd och läser manualen, så upptäcker man hur man gör för att överföra UTAN den här softwaren...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu